سرافکندگی حامیان سعودی با ایجاد تروریسم دولتی

حامیان سعودی برای همیشه سرافکنده و شرمنده باشند که از چنین جانیانی حمایت می‌کنند که مدعی اند با تروریست مبارزه می کنندو از سویی با تروریسم دولتی به جان بی‌گناهان در عربستان و بحرین افتادند.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۳۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷


خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: با اعدام آیت‌الله «باقرالنمر» رهبر شیعیان عربستان ماهیت پلید آل‌سعود یک‌بار دیگر بر همه جهانیان آشکار شد.

ناکامی دولت سعودی در حمله به یمن و تسلیم نشدن مردم این کشور آنها را وادار کرد که دیوانه‌وار به جان شیعیان شرق عربستان افتادند

وی با اشاره به اینکه با اعدام آیت‌الله «نمر باقرامین‌النمر» رهبر شیعیان عربستان ماهیت پلید آل‌سعود یک‌بار دیگر بر همه جهانیان آشکار شد که ننگی برای حامیان دولت دست نشانده سعودی است، اظهار کرد: حکومت آل‌سعود که پایه‌های آن براساس رژیم شاهنشاهی و ارثی به قدرت رسیده است و از استکبار جهانی درس می‌گیرد در منطقه دم از حقوق بشر نیز می‌زند اما برای کمترین مطالبه حقوق مدنی افراد را به بند و اعدام می‌کشاند اما مجامع مدعیان حقوق بشر در دنیا سکوت مرگ‌بار پیشه کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: البته ناکامی دولت سعودی در حمله به یمن و تسلیم نشدن مردم این کشور آنها را وادار کرد که دیوانه‌وار به جان شیعیان شرق عربستان افتادند.

معلمی در پایان با اعلام اینکه به طور حتم فریاد اعتراض ملت‌های مسلمان از همه کشورهای جهان به گوش می‌رسد، اظهار داشت: حامیان دولت شاهنشاهی سعودی باید برای همیشه سرافکنده و شرمنده باشند که از چنین جانیانی حمایت کرده و می‌کنند از یک سمت مدعی هستند که می‌خواهیم با تروریست مبارزه کنیم و از سویی دیگر تروریسم دولتی تشکیل دادند و این‌گونه به جان بی‌گناهان در عربستان و بحرین افتادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها