بزودی جهان شاهد نابودی سفاکان وهابی و سعودی خواهدشد

اقدام ناشایست دولت عربستان خشم ملت و خدا را به جوش می‌آورد و زمینه‌های نابودی آل سعود را فراهم می‌کند، با این مظلومیت‌ها به زودی شاهد نابودی رژیم سفاک آل سعود و وهابیت خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۳۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲


خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با وجود همه تذکرات و بیانیه‌ها اعدام آیت‌الله باقر النمر که از سوی رژیم سفاک آل سعود صورت گرفته، بیداری و بصیرت مردم را به همراه دارد.

وی با اشاره به اعدام آیت‌الله باقرالنمر اظهار کرد: این اقدام زشت و غیرقابل توجیه عربستان که با وجود همه سفارش‌ها صورت گرفته، عامل بیداری، حرکت و بصیرت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام ناشایست آنها خشم ملت و خدا را به جوش می‌آورد و زمینه‌های نابودی آل سعود را فراهم می‌کند، با این مظلومیت‌ها به زودی شاهد نابودی رژیم سفاک آل سعود و وهابیت خواهیم بود.

نباید به نهادهای بین‌المللی و به قدرت‌های دیگر تکیه داشته باشیم، بلکه لازم است به خدا، ملت و دولت متکی باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آل سعود جرات این کارها را ندارد و بدون تردید اینگونه اقدامات از سوی آمریکایی‌ها و رژیم اشغالگر است، گفت: آل سعود با پشتوانه آنها این کار را انجام می‌دهد، عمده‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه ما افشاگری، روشنگری و بیان حقیقت در برابر جبهه استکبار است.

‌جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه نهادهای بین‌المللی رسوای عالم هستند، گفت: این نهادها و ارگان‌ها نوکر استکبار هستند، نباید به نهادهای بین‌المللی و به قدرت‌های دیگر تکیه داشته باشیم، بلکه لازم است به خدا، ملت و دولت متکی باشیم.‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار