خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم گفت: رژیم منحوس آل سعود، محور و منشاء شرارت و آتش افروزی در منطقه است.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۲۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
حجت الاسلام سید رضا عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر اظهار کرد: امروز آنچه که در جهان اسلام عموما و خاصه تشیع از شرارت، ظلم و ستم و جنایت چه در حادثه منا و چه در کشتار مردم بی دفاع بحرین و یمن و جنایات داعش و...در منطقه شاهد هستیم، منشاء آن، دست تا مرفق به خون آلوده رژیم منحوس آل سعود است.

وی ابراز کرد: البته واضح و مبرهن است که رژیم آل سعود دست نشانده و مزدور استکبار جهانی و اسرائیل است و جنایات وحشیانه بر اساس ایدئولوژی صهیونیسم و با سبعیت و دنائت این رژیم منحوس صورت می گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در ادامه تاکید کرد: قلع و قمع و سرکوب و تفرقه بین مسلمانان و سلطه بر آنان از نقشه های شوم رژیم صهیونیستی است که از آستین آل سعود بیرون می آید.

عظیمی یادآور شد: باید بیش از پیش و با تمام وجود به وقایع سیاسی اخیر چه به لحاظ امنیتی در منطقه و چه به لحاظ شیطنت‌های آمریکا در اعدام مبارز شهید آیت الله شیخ نمر، چشم بصیرت داشته و فرمایشات امام خامنه‌ای عزیز را رصد و دقت نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها