خبرهای داغ:
مصیبت جانسوز شهادت آیت الله شیخ نمر، فریاد مظلومیتی برخاسته از بیداری و مظلومیت شیعه در برابر یاوه گویی و ظلم استکبار و رژیم دست نشانده و نحس آل سعود است.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۱۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تاریخ سرتاسر آکنده از بیداری و مظلومیت مسلمانان بخصوص شیعیان و رهبران آنها از صدر اسلام تاکنون است و هر بار که تعرضی علیه اسلام و مقدسات اسلامی صورت گرفته، مسلمانان بیداردل بپا خاسته و در برابر کژیها و انحرافات، قد علم کرده اند؛ بخصوص آنکه دوران دفاع مقدس نیز سرشار از مقاومت جوانان برومند ایرانی در برابر استکبار در بزرگترین جنگ قرن حاضر بود.

این بار، سرزمین وحی که حرم امن الهی است و آثار قدوم و مضجع منور و پربرکت پیامبر رحمت(ص) و آل البیت(ع) را در خود جای داده، شاهد ظلم کسانی است که خود را به اصطلاح خادم الحرمین شریفین می دانند و با تجاوز آشکار به حدود الهی در به شهادت رساندن شیخ نمر، سقوط و اضمحلال خود را امضاء نموده و با سرعت هر چه تمامتر د جهنمی که خود برپا ساخته اند، خلود می یابند.

این نخستین بار نیست که دست استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل از آستین شیاطین و جلادان آل سعود بیرون آمده و آخرین بار نیز نخواهد بود؛ رژیم آل سعود با کشتار حاجیان در حج خونین سال 66، کشتار بیرحمانه مسلمانان یمن و بحرین در ماه های اخیر و گستاخی و بی تفاوتی در قبال جانباختن حاجیان در فاجعه منا، پازل بلاهت، تجاوزگری، توحش و بازگشت به دوران جاهلیت خود را کامل نموده است.

الحق که امام عزیز و بزرگوار در پیامی که به مناسبت حج خونین سال 66 صادر فرمودند، به زیبایی، خباثت این رژیم منحوس را توصیف کردند و اینک، مقام معظم رهبری نیز شهادت آیت الله شیخ نمر را خطای سیاسی و موجب انتقام الهی از سیاستمداران سعودی خواندند.

شهید آیت الله شیخ نمر، بزرگ شده مکتب ایثار و شهادت بود که تا آخرین نفس بر سر پیمان خود با خدای منان ماند و یقینا، خون پاک این شهید مظلوم، احیاگر بیداری اسلامی در جهان اسلام خواهد بود و بنا بر نص صریح قرآن که یرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (آیه 8 سوره صف) نور الهی را که به برکت قرآن و اهل بیت(ع) در سرتاسر جهان جلوه گر شده، هیچ نیرویی خاموش نتواند کرد.

یاداشت از ابوالفضل بمانی

ارسال نظرات