خبرهای داغ:
بسيج: امیرحسین عشاقی با اشاره به انتخاب مشاور هنری پنجمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات اظهار داشت: در چهار دوره جشنواره استاد مرحوم زاون قوکاسیان به عنوان دبیر هنری این جشنواره فعالیت داشتند و زحمات زیادی را برای رشد این جشنواره متحمل شدند که یاد و خاطره این هنرمند را گرامی می‌داریم.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۰۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، امیرحسین عشاقی با اشاره به انتخاب مشاور هنری پنجمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات اظهار داشت: در چهار دوره جشنواره استاد مرحوم زاون قوکاسیان به عنوان دبیر هنری این جشنواره فعالیت داشتند و زحمات زیادی را برای رشد این جشنواره متحمل شدند که یاد و خاطره این هنرمند را گرامی می‌داریم.

 

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته در حال حاضر مهدی مسعود شاهی که در کارنامه خود دبیری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مؤسس و رئیس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری، مدیر مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسس و مدیر عامل شرکت فرهنگی و هنری صبا وابسته به صدا و سیما (1373)، مؤسس و اولین مدیرعامل بنیاد رودکی و ... را دارد، به عنوان مشاور هنری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات معرفی و از هفته گذشته آغاز به کار کرده است.

 

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در ادامه همچنین به ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در هیات داوران جوان جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اشاره کرد و ابراز داشت: این ثبت‌نام تا 15 دی ماه از افراد واجد شرایط انجام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: دبیرخانه این جشنواره به‌ منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین جوانان و نیز ارتقا سطح دانش علاقه‌مندان حوزه فیلم در شهر اصفهان فراخوان انتخاب داوران جوان پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را اعلام کرد.

 

دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه علاقه‌مندی و آشنایی با علوم اولیه فیلم کوتاه و سینما و داشتن شرط سنی 17 تا 30 سال از جمله شرایط اعلام شده برای ثبت‌نام در بخش داروان جوان پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات است، ابراز داشت: این دومین سال است که داوران جوان درکنار هیئت داوری به بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه فیلم کوتاه حسنات می‌پردازند.

 

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و تکمیل فرم درخواست حداکثر تا تاریخ 15دی ماه 1394 به سایت جشنواره به نشانی www.hasanatfilm.ir مراجعه نموده و یا فرم تقاضای خود را به دبیرخانه جشنواره به‌ آدرس اصفهان، چهارباغ عباسی، کوچه کازرونی، ساختمان کانون حسنات، طبقه دوم ارسال نمایند، همچنین برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره تلفن‌های 03132204902 و 03132202973 تماس حاصل فرمایند.

 

گفتنی است که پنجمین دوره جشنواره فیلم حسنات اسفند سال جاری همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود که در این دوره حدود 150 شهر ایران به دبیرخانه این جشنواره اثر ارسال کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها