بسیج طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان دیر در بیانیه‌ای شهادت رهبر مظلوم شیعیان عربستان را به دست رژیم جنایتکار آل سعود محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۸۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،در بیانیه بسیج طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود (عج) آمده است: بار دیگر رژیم آل سعود خوى وحشی‌گرى خود را به نمایش گذاشت و با اطلاع ارباب خود آمریکا، رهبر مظلوم شیعیان عربستان را به همراه جمعى از انقلابیون شیعه به شهادت رساند.

در این بیانیه اضافه شده است: آل سعود در حالى انقلابیون شیعه را به شهادت رساند که در کشورهاى سوریه، یمن، عراق تلخ‌ترین شکست‌ها را درعین‌حال هزینه‌های سنگین متحمل شد و در اوج ناکامى انتقام خورد از شیخ نمر النمر و یاران مظلومش گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: عربستان و اربابانش باید بدانند که شیعیان و اهل سنت برادران دینى یکدیگر هستند و هرچه بر طبل تفرقه بکوبند؛ این برادرى مستحکم‌تر می‌‌شود.

بسیجیان طلاب شهرستان دیر در بیانیه خود تصریح کرده‌اند: دنیا باید بداند مشکل ما برادران اهل تسنن نیستند بلکه مشکل اصلى ما تکفیری‌های صهیونیست هستند؛ که برادران اهل تسنن نیز در کنار رزمندگان شیعه براى مقابله با اسلام آمریکایى و تکفیری‌ها که با دلارهاى نفتى برخى کشورهاى عربى به‌ویژه عربستان و حمایت غرب شکل گرفتند؛ اسلحه به دست گرفته‌اند و در حال جنگ هستند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در آینده‌ای نه‌چندان دور نسل تکفیری‌های صهیونیست در منطقه منقرض خواهد شد و شهادت آرزوى شیخ نمر النمر؛ رهبر مظلوم شیعیان عربستان بود که امروز به وصال یار رسید.

بسیج طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود (عج) با تسلیت شهادت رهبر مظلوم شیعیان عربستان، این جنایت آل سعود را محکوم و تصریح کرده است: شیعیان جهان در قبال این جنایت سکوت نمی‌کنند و به‌زودی رژیم متزلزل و حامى تروریسم سعودى پاسخ سختى در قبال جنایات خود دریافت خواهد کرد.

در پایان این بیانیه اضافه شده است: شیعیان عربستان نیز بدانند که ما سربازان ولایت تا آخرین‌نفس در کنار آنان خواهیم ماند و در ادامه راه رهبر مظلوم خود شیخ نمر النمر هیچ‌گاه تنها نخواهند بود.

انتهای خبر./




ارسال نظرات