در پی شهادت شیخ نمرالباقر

تظاهرات علیه جنایات رژیم آل سعود در شهرکرد برگزار می شود

تظاهرات اعتراض آمیز مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد در محکومیت جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمرالباقرالنمر سه شنبه پانزدهم دیماه برگزار می شود
کد خبر: ۸۶۱۵۴۵۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج در چهارمحال و بختیاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه ویژه برنامه ریزی برگزاری تظاهرات علیه جنایت جدید عربستان با اعلام این خبر گفت: این تظاهرات روز سه شنبه ساعت 10 صبح از میدان 12 محرم شهرکرد آغاز می شود و تا چهارراه بازار ادامه می یابد.
علی گرجی شهادت آیت الله شیخ نمر را موجب تسریع حرکت انقلابی مردم مسلمان عربستان تا سرنگونی رژیم منحوس آل سعود دانست و افزود: این روحانی برجسته و رهبر شیعیان عربستان به دست جلادان وهابی تندروی رژیم منفور آل سعود باعث  جاری شدن خون تازه ای در شریان ها و پیکرۀ اسلام  خواهد شد و صدای زنگ مرگ رژیم منحوس سعودی را به صدا در آورده است.
گرجی شکست های پی در پی و مفتضحانه در بحرین ، یمن و عراق را عامل این جنایت برشمرد و تصریح کرد: صدای حق گویی شیخ نمر هرگز با شهادتش خاموش نخواهد شد . 
وی با اشاره به جنایات عربستان در کشتار شیعیان گفت: خون به ناحق ریخته شدۀ رهبر برجستۀ شیعیان عربستان ، موجب خواهد شد که شیخ نمرهای دیگری پا به عرصۀ گیتی بگذارند  که  انشاءالله موجب تسریع در روند حرکت ها و انقلاب هایی در کشورهای تحت ستم و دیکتاتور و مستبد، همچون آل سعود خواهد شد .
گفتنی است در جای جای کشور تظاهرات اعتراض آمیز به جنایات آل سعود در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار