در پی اعدام شیخ نمر صادر گردید؛

بیانیه جمعی از جوانان خاتم در محکومیت اعدام آیت الله شیخ محمد نمر

اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی‌توانیم [از] مسئله حجاز بگذریم.مسئله حجاز یک باب دیگری است، غیر [مسائل‌] دیگر ، ان شاالله با آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد..
کد خبر: ۸۶۱۵۴۴۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جمعی از بسیجیان شهرستان خاتم در محکومیت اعدام شیخ نمر بیانیه صادر کردند

متن بیانیه به شرح زیر است:

کشته های منا فقط بس بود تا جهان از تو منزجر بشود
می زنی سنگ و غافل از اینکه نور آیینه منکسر بشود
از عراق و حجاز تا به یمن، هم ز دریای فارس تا به عدن
تو مپندار ملک اهل البیت خالی از باقر النمر بشود
رسم ما رسم آن جماعت نیست که به لب مهر خامشی زده اند
تا مبادا روابط حسنه، با شما گرگ ها کدر بشود

امام خمینی(ره) : کعبه احترامش پیش ما تنها نیست، پیش مسلمین تنها نیست؛ کعبه را همه ملل محترم میشمرند؛ همه مللی که به دین [اعتقاد] دارند. کعبه، کعبهای است که از زمان اول خلقت بوده است و همه انبیا در او خدمتگزار بودهاند. شکستن کعبه مسئلهای نیست که بشود ازش همین طوری گذشت. اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمیتوانیم [از] مسئله حجاز بگذریم.مسئله حجاز یک باب دیگری است، غیر [مسائل‌] دیگر ، ان شاالله با آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد..


شیخ ابراهیم زکزاکی را در نیجریه به خاک و خون کشیدند؛... شحاطه را در مصر تکه تکه کردند... فرزندان علی را در سوریه سر می برند و در بحرین به سیاهچال می اندازند... کودکان یمنی زنده زنده می سوزند؛ شیعیان پاکستان در هراس مرگ و انفجار اند و در لبنان تضحیه می شوند... شیخ باقر النمر را در عربستان گردن زدند ، مرجع انگلیسی ساکت است و در تمام این مصیبت ها پناه شیعه، ایران است. ایران، شیعه خانه ی اهل بیت علیهم السلام است.


احتمالا هنوز جنازه ات را در سرد خانه اي گذاشته اند و كاوري كه جنازه ات را در آغوش كشيده قطره قطره بخار زده و بوي چسبناك و غليظ خون ميدهد شيخ. حرفهايي داشتم كه خواستم تا هنوز در دنياي مايي بشنوي و بعد آسماني شوي از بعد برادرت زکزاكي و تو ناخودآگاه دندان قروچه مي روم و شقيقه هايم نبض ميگيرد. از اينكه حمايت كردن از تو بشود همين دوبار ضربه زدن روي عكست در فضای مجازی و اضافه شدن یکی به آمار لایک ها خسته ام. شنيده ام گردنت را با شمشير زده اند. همه خبر شهادتت را منتشر مي كنند و من... من خيال پرداز به نحوه ي شهادتت... من به ماشين آمريكايي شاسي بلندي فكر مي كنم كه از آن پياده ات كرده اند . من به جلادت فكر مي كنم كه بعد از ضربه اش به گردنت عقب پريده تا خونت داغت روي دشداشه احتمالي اش نپاشد، لكه خون از لباس پاك نمي شود مي داني كه ؟؟؟ به رگهايت كه پلق پلق خون پمپاژ مي كرده روي آسفالتهايي كه پيمانكاران آمريكايي كشيده اند.


عصبانی می شوم شیخ وقتی می بینم تو را کشته اند و دنیا دیده های ما از مصلحت و روابط دیپلماتیک حرف می زنند. به این فکر می کنم که اگر دستان کثیف فتنه شش سال پیش به گریبان مقدس ولایت می رسید و عبا از دوش نایب الامام (عج)می افتاد، شاید امروز ما هم هر روز سیاه پوش اعدام یکی از فرزندان فاطمه سلام الله علیها بودیم. خدا را شکر که آن روز ایستادیم و امروز پشتمان به ولایت گرم است و تسلی دلمان به سخنان امام خامنه ای که فرمودند : بدون تردید خون به ناحق ریختهی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.


جمعی از جوانان بسیجی شهرستان خاتم

ارسال نظرات