بیانیه هیأت مذهبی و موسسات فرهنگی یزد در واکنش به اعدام شیخ نمر:

خون «شیخ نمر» دامن منحوس سردمداران سعودی را خواهد گرفت

هیأت مذهبی و موسسات فرهنگی یزد با انتشار بیانیه ای خشم و انزجار خود را از اقدام اخیر آل سعود در اعدام شیخ نمر را ابراز کردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۴۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

خبر شهادت مظلومانه و جانگداز عالم جلیل القدر، مجاهد خستگی ناپذیر و رهبر شیعیان عربستان مرحوم شیخ نمر باقر النمر به دست عمال آل سعود بیانگر حاکمیت افراطی گری و روح تکفیری وهابیت حاکم بر رژیم آل سعود می باشد و به عنوان لکه ننگی در کارنامه سیاه این رژیم باقی خواهد ماند.
رژیم مرتجع، سفاک و مسلمان کش آل‌سعود که خوش خدمتی او به آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی بر هیچ کسی پوشیده نیست، در حالی این عالم مظلوم را به شهادت رساند که در کنفرانس‌های به اصطلاح صلح و حل بحران سوریه شرکت می‌کند و سردمدار ائتلاف شده است.
شکست های مفتضحانه آل سعود در عرصه داخلی و خارجی از جمله در عرصه حمایت از تروریسم تکفیری، جنگ و تجاوز علیه مردم یمن و ناکارآمدی در پشتیبانی از آل خلیفه برابر انقلاب مردم بحرین، ضعف و بی‌کفایتی در برگزاری مراسم حج که به جان باختن هزاران زائر بی‌گناه بیت الله الحرام هیچ گاه فراموش نخواهد شد .
اقدام ظالمانه آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر با هدف، سرپوش‌نهادن بر شکست‌های پی در پی آل‌سعود می باشد اما غافل از آنکه امروز نکبت و بیچارگی سراسر این رژیم را فرا گرفته و آن را در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار داده است.
خون آن شهید سعید دامن منحوس سردمداران سعودی را فرا خواهد گرفت. بی‌تردید راه شیخ نمر‌ها بی‌رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد.
اداره کل تبلیغات اسلامی ، شورای هیات مذهبی، اتحادیه موسسات قرآنی مردمی، کانون مداحان و شعرای آیینی و اتحادیه کانون های فرهنگی و تبلیغی استان یزد ضمن محکوم کردن و تسلیت شهادت عالم مجاهد، شهید شیخ نمر باقر النمر به محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام عظمای ولایت(دامه برکاته) و مسلمانان جهان، علّو درجات برای ایشان، و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال خواستار است.


اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

شورای هیات مذهبی استان یزد
اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان یزد

کانون مداحان و شعرای آیینی استان یزد
اتحادیه کانون های فرهنگی و تبلیغی استان یزد

ارسال نظرات