مجتبي عبداللهي
با محوریت"بنیان های حکومت اسلامی و ولایت فقیه"؛
ششمین دوره آموزش ضمن خدمت کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه دهلران با محوریت" بنیان های حکومت اسلامی و ولایت فقیه"برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۱۵۳۹۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج: نشست روشنگری و دوره آموزش ضمن خدمت فرهنگیان کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه دهلران  در محل سالن امتحانات اداره آموزش و پرورش  دهلران برگزار شد .

 

براساس این گزارش؛ فاطمه ملکی- مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه دهلران- در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با گرامیداشت حماسه عظیم یوم الله 9 دی اظهار کرد: 9 دی روز  تجدید میثاق امت با ولایت و آرمان های امام راحل(ره) و رهبری و شهدا بود که این روز برخاسته از بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است .

 

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت فرهنگیان افزود: ششمین دوره آموزش ضمن خدمت فرهنگیان بسیجی با محوریت "بنیان های حکومت اسلامی و ولایت مطلقه فقیه" به مدت 12 ساعت ویژه برادران و  با حضور فرهنگیان شهرستان برگزار شد .

 

مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه دهلران با بیان اینکه این دوره آموزشی  به منظور ارتقاء سطح دانش و بصیرت سیاسی-دینی فرهنگیان بسیجی در زمینه مبانی معرفتی و فکری اسلام با تأکید بر ولایت فقیه در سطح فرهنگی و اجتماعی برگزار مي شود، تصریح کرد: برگزاری چنین دوره های آموزشی  باعث می شود فرهنگیان  در خصوص بنیان های حکومت اسلامی و ولایت فقیه و همچنین فضای مجازی با آگاهی بیشتر در مدارس حضور پیدا کنند .

 

ملکی عنوان کرد: فرهنگیان بسیجی می توانند با تقویت باورهای دینی و پی ریزی بینش صحیح در زمینه تعالیم دینی وسیاست، چون سنگری نفوذ ناپذیر، دانش آموزان را در برابر بمباران فرهنگی دشمن محافظت نمایند و سود جویان غرب و دشمنان نظام را ناکام و ناامید سازند .

 

وی  ضمن تعریف حکومت اسلامی از دیدگاه اسلام، خاطر نشان کرد: حکومت اسلامی حکومتی است که همه دستورات و قوانین اجرائی آن از احکام اسلام گرفته شده است و مجریان آن حکومت از سوی خداوند  تعیین شده اند  و همگان موظف به اجرای آن دستورات می باشند .

 

ارسال نظرات