خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی گفت: دلایل نگرانی برخی از مطرح کردن نفوذ این است که نگران هستند این موضوع جزء مباحث عمومی جامعه شود و چهره های آنهایی که در فتنه 88 در فتنه دست داشتند برملا شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۴۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خسروی کارشناس مسائل سیاسی کشور در جلسه تربیت و تعالی مربیان حلقه های صالحین در شهرستان قاین با توجه به انتخابات مهم پیش رو گفت: نفوذ یکی از ریشه های اصلی فتنه88 بود و درانتخابات آینده احتمال میرود این نفوذ که آثارش را ما در حال حاضر می بینیم عملی شود.


وی با اشاره به 88 کرسی مجلس خبرگان گفت: بیش از800نفر برای مجلس خبرگان ثبت نام کرده اند کسانی که حتی خط قرآن را نمی توانند بخوانند و این نمونه ای از آثار نفوذ در انتخابات است.

خسروی بیان داشت: با این وجود بحث نفوذ هم در فتنه 88 و هم امسال مورد توجه
دشمن قرار می گیرد وعلت اینکه دشمن به دنبال نفوذ است به دلیل عظمت انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اگر به سابقه نفوذ توجه داشته باشیم نیروی انگلیسی در منزل مرجع تقلید حضور پیدا می کند و این نفوذ است افزود: جیسون رضائیان یکی از افرادی بود که حتی توانسته بود به شخص رئیس جمهور نزدیک شود وخودش گفته بود که حتی رنگ آدامس مسئول ایران را تشخیص داده بودم .

این کارشناس سیاسی ادامه داد: این جاسوس می گوید برنامه داشته ایم که خانواده های شهدا را به گونه ای تحریک کنیم و آنها را با تصاویر شهدا به میدان بکشیم تا علیه ایران شعار دهند.

وی تاکید کرد: آگاه باشید و حساس باشید که تمام کارهای ریز و درشت ما زیر ذره بین دشمن است و این نفوذ است.

این هادی سیاسی تصریح کرد: نفوذ توهم نیست و واقعیت است و هر زمان رهبر انقلاب دلسوزی و توطئه را از قبل برملا کرد و ما را آماده باش داد بدانید نفوذ واقعیت است .

وی با طرح این سوال که چرا عده ای از سیاسیون نگران هستند که نفوذ مطرح
نشود؟ گفت: دلایل نگرانی برخی از مطرح کردن نفوذ این است که یا عمق دشمنی
آمریکائیها را با ما نمی دانند و یا اینکه نگران این هستند که این موضوع جزء
مباحث عمومی جامعه شود و چهره های آنهایی که در سال 88در فتنه دست داشتند
برملا شود.
ادامه دارد....

ارسال نظرات
پر بیننده ها