خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سروستان:

هتک حرمت عاشورای حسینی(ع) اوج حقارت فتنه گران بود

سرگرد احمدی گفت: نظام سلطه بر این باور است که سه عامل عاشورا، مهدویت و ولایت مطلقه فقیه باعث ثبات و استحکام انقلاب اسلامی ایران می باشد
کد خبر: ۸۶۱۵۳۴۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
،سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده سپاه سروستان در گردهمایی مصون سازی فرهنگی به مناسیت یوم الله 9دی افزود: تبیین این حماسه باشکوه برای نسل جوان یک وظیفه عمومی است.

وی در ادامه سخنان خویش ضمن بررسی نحوه شکل گیری فتنه 88 گفت: نظام سلطه بر این باور است که سه عامل عاشورا، مهدویت و ولایت مطلقه فقیه باعث ثبات و استحکام انقلاب اسلامی ایران می باشد و به همین جهت تمام توان خویش را برای حذف این عناصر مهم و اساسی و در نهایت برندازی این انقلاب و نظام مقدس به کار بسته است.

سرگرداحمدی در ادامه این مطلب افزود: بر اساس اسناد و شواهد موجود،فتنه گران با هدایت و راهنمایی آمریکایی ها و صهیونیست ها هر سه عامل ثبات انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار دادند اما به لطف خدا و درایت مقام معظم رهبری و در نهایت حضور به موقع و آگاهانه مردم بصیر ایران اسلامی همه نقشه های دشمن نقش برآب شد و فتنه گران شکست سختی بخورند.

فرمانده سپاه سروستان در بخش دیگری از  سخنان خویش با اشاره به سکوت خواص در فتنه 88 تصریح کرد:سکوت خواص بی بصیرت در مقابل فتنه گران موجب طولانی شدن زمان فتنه و در نهایت موجب خسارت های مادی و معنوی برای انقلاب و نظام شد.

 وی هتک حرمت فتنه گران به عاشورای حسینی(ع) را اوج حقارت آنها عنوان کرد و اظهار داشت:ملت مظلوم و ستمدیده ایران پس از ماه ها مدارا کردن و صبر کردن در مقابل عناصر فتنه،دیگر نتوانست هتک حرمت به ساحت مقدس آقا اباعدبالله الحسین(ع) را تحمل کند و از این روی در حماسه غرور آفرین 9 دی ماه همچون موجی خروشان فتنه و فتنه گران را در هم شکست.

 وی در پایان سخنان خویش با اشاره به نقش بی بدیل و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در حادثه فتنه 88 تاکید کرد: مردم ما اثبات کردد که قدر این رهبر آگاه، دلسوز و مقتدر را می دانند و حماسه 9 دی نشان داد که پیوند این مردم با ولایت مطلقه فقیه یک پیوند محکم و ناگسستنی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها