خبرهای داغ:
در تجمع طلاب قزوین در اعتراض به شهادت آیت‌الله النمر مطرح شد:
در تجمع طلاب قزوین در اعتراض به شهادت آیت‌الله النمر مدیر حوزه علمیه قزوین مطرح کرد: عالم مجاهد شهید آیت‌الله نمر یک روحانی آزادی‌خواه و حق‌گو بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۰۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به مناسبت شهادت آیت‌الله نمر به دست رژیم سفاک آل‌سعود، مراسم تجمع طلاب مدارس علمیه قزوین در محوطه مسجد شیخ‌الاسلام و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، ائمه جمعه و جماعات، طلاب و اساتید مدارس علمیه این استان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن با محکوم کردن این اقدام نابخردانه از سوی رژیم پوسیده آل‌سعود در به شهادت رساندن این عالم مجاهد اظهار کرد: رژیم آل‌سعود در تاریخ جنایت‌های بی‌شماری را مرتکب شده که نمونه تازه آن شهادت حجاج خانه خدا در منا با دهان تشنه و همچنین شهادت مردم بی‌گناه یمن و نیز شهادت آیت‌الله نمر که برگ سیاهی از حکومت خود را با این حرکت ناجوانمردانه به ثبت رساند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم آل‌سعود همواره جنایت‌های بزرگی را مرتکب شده که آن هم با همکاری آمریکای جنایتکار و اسرائیل که از این رژیم منحوس حمایت می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: همه شاهد هستیم که اکنون در کشور سوریه و عراق گروه‌های تروریستی داعش با حمایت مالی کشور عربستان سعودی چه جنایت‌هایی را در این دو کشور مسلمان رقم می‌زنند.

عباسی ادامه داد: عالم مجاهد شهید آیت‌الله نمر یک روحانی آزادی‌خواه و حق‌گو بود و همواره از مظلومین دفاع می‌کرد.

وی تشریح کرد: شیخ نمر پس از 10 سال تحصیل در حوزه علمیه حضرت قائم (عج) عازم سوریه شد و در حوزه علمیه حضرت زینب (س) برای ادامه تحصیلات حوزوی و علوم دینی نام نوشت و در محضر اساتید بزرگ به تحصیل پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: از خصوصیات اخلاقی این عالم، بلند منشی وی و همچنین دقت در حفظ، اصول و مبادی ارزش‌های دینی که در خط مشی فکری و جهادی وی به وضوح آشکار است.

عباسی یادآور شد: آیت‌الله نمر از دیدی باز و آگاه نسبت به حوادث جاری پیرامون خود چه در عربستان و چه در منطقه برخوردار بود و همین موارد موجب شد تا دارای دید تحلیلی دقیقی از جریان امور در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی است.

این مسئول اضافه کرد: عالم برجسته شیخ نمر، تسلط شگرفی بر روند تحولات جاری منطقه‌ای داشت.

حجت‌الاسلام عباسی به بازداشت این عالم مجاهد پرداخت و خاطرنشان کرد: رژیم عربستان در حالی شیخ نمر را بازداشت کرد که پیش از این نیز دو بار بازداشت کرده و حتی در زمان بازداشت وی نیز با اینکه این عالم از ناحیه پا نیز مجروح شده بود مأموران آل‌سعود به وی رسیدگی درمانی نکردند که این اوج رذالت و پستی این رژیم وابسته و پوسیده را نشان می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ اظهار کرد: این حرکت ناجوانمردانه بیش از هر چیز بیانگر ناکامی دشمنان اسلام و حکام خودفروخته آل‌سعود در مقابله با مبارزات مردم مسلمان کشورهای اسلامی همچون یمن، سوریه، لبنان و عراق است.

گفتنی است، طلاب حوزه‌های علمیه با تعطیل کردن دروس خود و حضور در این تجمع با شعارهای مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل این جنایت رژیم سفاک و خون‌ریز آل‌سعود را محکوم کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها