خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع):

با فوت دهان خورشید خاموش نخواهد شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) با محکوم کردن اعدام شیخ نمر و 47 تن از شیعیان و اهل سنت گفت: با فوت دهان خورشید خاموش نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۸۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

حجت الاسلام شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با شهادت مظلومانه شیخ نمر باقر النمر توسط دولت جنایت کار آل سعود اظهار کرد: دست آل سعود به خون افرادی آغشته شده که در برابر ظلم ایستادند و به پیروی از فرمان الهی امر به معروف و نهی از منکر را در برنامه زندگی خود قرار دادند.

وی ادامه داد: آنها که  خود را خادم الحرمین می نامند و در واقع خائن الحرمین هستند افرادی را مورد آزار قرار داده اند که تنها جرم آنها منع کردن دولت از اقدامات وحشیانه بود.

تقی خانی با اشاره به پیروی دولت آل سعود از فرامین استکبار جهانی بیان کرد: آل سعود سرمایه و بیت المال مسلمانان را غارت می کند و آن را صرف کشتار و از بین بردن جهان اسلام می کند و در این بین تفاوتی بین شیعه و سنی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: دست انتقام الهی بسیار نزدیک است و خون شهید هرگز بی اثر نخواهد بود، این خون به زمین می ریزد و همواره جوشش می یابد، صدای اعتراض بر آل سعود از همه کشور ها و افراد آزاده در جهان بر خواسته است و مرگ این حکومت ستمگر نزدیک است.

این مسئول با یاد آوری کردن سخنان حضرت زینب در برابر یزید گفت: آن حضرت در برابر تمام کفر زمان خود ایستادند و اعلام کردند که یزید جز خودش چیزی را از بین نبرده و جز آبروی خود آبرویی را نبرده، امروز هم چنین است؛ اگر روزی خون امام حسین (ع) از خاطر ها برود خون شهدای مظلوم راه حق نیز از خاطر خواهد رفت.

وی افزود: در قرآن کریم مثالی هست مبنی بر اینکه برخی خیال می کنند می توانند با فوت دهان خورشید را خاموش کنند، این مصداق رفتار امروز آل سعود و حقانیت آنهایی است که دست آل سعود به خون آنها آغشته است.

تقی خانی متذکز شد: استکبار نباید از این موضوع خوشحال باشد و بداند که دست خداوند آل سعود را روا خواهد کرد،اگر نفرت ها در برابر آل سعود اندک بود امروز این اندک مقدار ها به ضریب ملیلیارد رسیده و هیچ کس با هیچ مرامی سکوت را در برابر رژیم آدم کشی که بزرگ ترین حامی داعش و تکفیری هاست سکوت را جایز نمی داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحسه امام حسن (ع) قزوین با تایید اعتراضات مردمی بیان کرد: امروز اعتراض کمترین کاری است که می توان در برابر این ستم انجام داد، هر کس بی تفاوت باشد مسلمان نیست و اگر انسانی بی تفاوت باشد بی خاصیت هم هست.

وی ادامه داد: اسلام می گوید که اگر مسلمانی در برابر رنج سایر مسلمانان بی تفاوت باشد مرده ای است در کناز زنده ها، وجدانی که در برابر این همه ظلم به درد نیاید باید مورد تردید قرار بگیرد.

تقی خانی در بخش پایانی این گفت و گو تصریح کرد: این امتحانی است که مدعیان حقوق بشر رو سیاه آن رو سیاه است، همان هایی که همواره یاری گر منافقان بوده اند امروز هم ثابت کردن که در مصیر ظلم پا بر جا هستند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها