خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا (س) به همراه شورای حوزه مقاومت در روستای رشوانلو از توابع شهرستان فاروج آموزش نیم روزه را برای جذب حداکثری بسیج انجام داد.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۵۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این آموزش نیم روزه 35 نفر از خوهران حضور داشتند و فرمانده حوزه از اهداف بسیج و بسیج امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظه العالی) بیان داشت.

درادامه نیز به سوالات و شبهات بسیجیان پاسخ داده شد و در خصوص تهاجم فرهنگی وجنگ نرم و روشهای مقابله با آن و معضلات جوانان امروز و ماهواره اشاره و در پایان نیز میثاق نامه قرائت و به همه خواهران میثاق نامه تحویل داده شد.

****
طرح پیوند آسمانی در بسیج

فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا (س) به همراه شورای حوزه برای یکی از زوج های بسیجی که برای تهیه جهیزیه عروسی اش مانده بود مبلغ 30 میلیون ریال جهیزیه خریداری گردید و فرمانده حوزه مقاومت نیز برای این زوج آروزی خوشبختی آرزوی نمودند .

در این رابطه فرمانده حوزه خواهر پاسدار نیری بیان داشت که دستگیری از دست نیازمندان و شاد نمودن دل آنها باعث شادی دل رسول خدا وائمه معصومین (ع) بخصوص امام علی (ع) خواهد شد .

****
برگزاری کلاس نورمبین(تفسیر سوره مبارک لقمان
)

نماینده ولی فقیه ناحیه فاروج حجه الاسلام والمسلمین سید جعفر حسینی کلاس تفسیر سوره مبارک لقمان را برای پایوران و بسیجیان بیان داشت و در این کلاس آموزشی به بیان نکات تفسیری و کلید این سوره مبارکه پرداخت .

****

 سروان مجید موثق در بین پایوران و بسیجیان و سربازان وظیفه به بیان نکات تفسیری سخنرانی آقا و تحلیل خود از این سخنرانی بیان داشت و در ادامه نیز فرمانده ناحیه فاروج جناب سرگرد روح الله محمدی با بیان تشریح این که آقا در روز اول سال 1394 در حرم علی ابن موسی الرضا (ع) مشهد مقدس سخنرانی داشت.

****
اهداء لوح تقدیر به حکم مسولیت و جانشینی

حجه اسلام والمسلمین سید جعفر حسینی و سرگرد روح الله محمدی و سرهنگ حیدر روشن حکم مسولیت و جانشینی  جناب سروان داوود ناهید را هداء نمودند و در ادامه نیز لوح تقدیری به روان داوود صحرایی  بابت حوزه برتر از سوی فرمانده سپاه خراسان شمالی اهدا شد.

****
برگزاری آزمون تفسیر سوره تغابن از پایوران برادر وخواهر در ناحیه فاروج توسط عقیدتی سیاسی این ناحیه در نماز خانه ناحیه انجام گردید .

****

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها