ظهر امروز صورت می‌گیرد؛

تجمع دانشجویان سقزی در اعتراض به اعدام شیخ نمر

جمعی از دانشجویان دانشگاه های شهرستان سقز در اعتراض به شهادت رساندن شیخ نمر توسط رژیم سفاک آل سعود، ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر تجمع می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۵۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دانشجویان دانشگاههای سقزی در پی به شهادت رسیدن آیت الله شیخ نمر توسط رژیم دست نشانده, سفاک و خونخوار آل سعود، با برگزاری تجمعی این اقدام را محکوم خواهند کرد.


این تجمع اعتراض آمیز امروز قبل از اقامه‌نماز ظهر در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار خواهد شد.

قرار است در این تجمع بیانیه مشترک بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه های سقز توسط یکی از دانشجویان خوانده شود.

متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:

باسمه تعالی

بیانیه مشترک بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه های سقز در محکوم کردن اعدام شیخ نمر باقر امین النمر

شهید در راه خدا و برای حاکم ساختن ارزش های الهی و انسانی در جهان، به تعبیر پیامبر مهر و رحمت،حضرت محمد مصطفی (ص) که سلام و درود خدا بر او و خاندان پاکش باد و فرمود: شهادت در راه خدا دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است و به بیان اول شهید راه عدالت حضرت علی (ع) شهادت گرامی ترین نوع مردن است.

آری باری دیگر از آستین دشمنی و کینه توزی وحشی ترین دشمنان دین اسلام،ابوسفیان های زمان، رژیم منحوس آل سعود، دستی پلید بیرون آمده و شریفترین انسان زمان خود به خون آغشته کرد و با فرزندان پلیدشان – تروریستهای تکفیری داعش- هم نوایی کردند و شهادتی که با ضربه شمشیر و به صلیب کشیدن در انظار عمومی توام بوده است.

مگر حرف این مجاهد فقیه عالم راه عدالت چه بوده که فقط اجرای احکام الهی و اجرای عدالت و حفظ حقوق بشر را خواستار بودند.

این جنایت دیگر رژیم منحوس آل سعود در حالی رخ داد که هنوز غم شهادت حاجیان در مراسم منا فراموش نشده بود که سندی دیگر بر جنایت های خود در تاریخ به ثبت رساندند.

مگر آن حاکمان ظلم و غاصبان کودک کش هنوز نفهمیده اند که مرگ در راه خدا حیات ابدی است و آنان که در راه خدا جهاد کرده و به شهادت می رسند، زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند؟

ما اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه های سقز همگام با سایر دانشگاهیان بیدار در سراسر ایران اسلامی و اقصا نقاط جهان اسلام ضمن محکوم کردن این جنایت دیگر آل یهود موارد زیر را خواستاریم:

1. مردم مسلمان شیعه و سنی، ضمن حفظ وحدت اسلامی خود آگاه باشند که برنامه دشمنان برای محو کامل نقشه جهان اسلام است که با کشتن عالمان دین خدا شروع کرده اند، پس بیایید ضمن هوشیاری و تقویت دشمن شناسی و استکبار ستیزی خود با محکوم کردن این جنایات وحشیانه، برای ترویج شعائر و ارزش های واقعی اسلام ناب محمدی (ص) تلاش و دفاع کنیم.

2. دولت محترم جمهوری اسلامی ایران ضمن پیگیری مجددانه خود از حقوق حاجیان شهید در مراسم حج تمتع سال 1394هجری شمسی تانهایت تلاش اقدام نموده و همچنین نسبت به این جنایت در محکوم کردن اعدام عالم مجاهد، فعال حقوق بشر، شیخ نمر باقر امین النمر رانسبت به قطع روابط دیپلماتیک خود با رژیم منحوس آل سعود اقدام کند .

3. رهبران کشورهای اسلامی که ناآگاهانه مغلوب سیاست های شوم و وحشیانه دشمنان دین اسلام در راس آنها آمریکای مستکبر ظالم و نوکرانش شده اند، هرچه سریعتر نسبت به قطع ارتباط خود با آنان اقدام انقلابی نموده که همانا نجات و رستگاری آنان تنها در عمل به ارزش های واقعی دین مبین اسلام خواهد بود تا بدین وسیله در دفاع از مظلومان جهان قدمی برداشته باشند و تنها مسلمان بودن را به یدک نکشند.

4. صاحبان قلم و اندیشه در اقصا نقاط جهان اسلام برای نجات مسلمانان مظلوم اما در حقیقت پیروز، در کشورهای مظلوم و گرفتار در آتش عناد رژیم های جور و ظلم قیام کرده و برای ترویج ارزش های اصلی دین خدا مجاهدانه از هرگونه فعالیت علمی و فکری خود فرو گذار نکنند.

5. در پایان از سازمان کنفرانس جمعیت اسلامی خواستاریم باوحدت و انسجام خود بر شناسنامه این خانواده آل یهود که سرزمین وحی را میراث ابوسفیانی خود کرده اند و از زدن هرگونه ضربه ای به ریشه اسلام و دین مهر و عطوفت دریغ نمی کنند ، مهر باطل بزنند تا بیش از این باعث ضعف دین مبین اسلام نشوند.

والعاقبه للمتقین

بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه های سقز

13دیماه 1394هجری شمسی

ارسال نظرات