خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان از برگزاری همایش بزرگ 9دی در محل مصلی شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۴۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه شیروان از برگزاری همایش بزرگ 9دی در محل مصلی شهرستان در روز چهارشنبه خبرداد.

امیری با بیان اینکه یوم الله 9 دی بدست مردم با بصیرت ایران اسلامی در حمایت از انقلاب و ولایت رقم خورد افزود: اگر بار دیگر فتنه گران بخواهند حوادث 88 را تکرار کنند مردم انقلابی و با بصیرت ما پاسخ سخت تری خواهند داشت.

فرمانده سپاه شیروان گفت: 9دی روز میثاق امت با امام بود و بار دیگر مردم نشان دادند پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و حاضر نیستند کوچکترین خدشه ای به این نظام وارد شود.

سرهنگ امیری با بیان اینکه خواص در آزمون فتنه 88 نمره قبولی نگرفتند ادامه داد: قطعا بصیرت مردم را مدیون رهبر انقلاب هستیم.

وی گفت: مردم باید دشمن را به خوبی بشناسند چراکه برخی اوقات دشمن در لباس دوست به میدان می آید و شناخت حق از باطل سخت خواهد شد.

امیری افزود: با توجه فرارسیدن سالروز حماسه فراموش نشدنی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی ساعت 9 صبح روز چهارشنبه همایش بزرگ بصیرتی با حضور بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و از همه عموم دعوت به حضور در این مراسم می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها