فرمانده سپاه ناحیه اراک:

تجمع اعتراض آمیز اقشار بسیج و مردم اراک در اعتراض به اعدام شیخ نمر

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در اعتراض به جنایت سعودی‌ها و اعدام شیخ نمر تجمع اعتراض آمیز اقشار مختلف بسیج سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۳۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در اراک پاسدار محمدرضا رضایی با محکوم کردن این اقدام وحشیانه رژیم آل‌سعود اظهار داشت: رژیم سرسپرده عربستان با وجود اعتراض‌های فزاینده و گسترده جهان اسلام، حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر و تعدادی از همراهان وی را اجرا کرد که این حرکت ناجوانمردانه بیش از هرچیز بیانگر ناکامی دشمنان اسلام در مقابله با مقاومت کشورهای اسلامی بوده و نشان از تزلزل هرچه بیشتر ارکان حکومت نامشروع آنها است.

وی افزود: اقشار مختلف بسیج و مردم اراک نیز ضمن اعلام محکومیت شدید این حرکت نابخردانه، حسب نظر مراجع عظام تقلید، در اعتراض و اعلام انزجار از اجرای این حکم ننگین امروز ساعت 16:30 از محل کانون بسیج این شهرستان به سمت مسجد سیدها حرکت کرده و انزجار خود را از این اقدام وحشیانه نشان می‌دهند.

پاسدار رضایی تصریح کرد: همچنین در این تجمع نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی آیت‌الله دری نجف‌آبادی به عنوان سخنران بعد از برپایی نماز مغرب و عشاء در مسجد سیدها به ایراد سخن می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: این حرکت وحشیانه و غیر انسانی نشان داد زورگویان در هر نقطه‌ای از جهان که باشند قادر به تحمل انسان‌های وارسته، آزادی‌خواه، شجاع و مبارز همچون شیخ نمر نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار