در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان عنوان شد:

سرزمین وحی از وجود آل سعود خائن پاک می شود

رئیس حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: سرزمین وحی از وجود آل سعود خائن پاک خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۰۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی امروز در تجمع اعتراض طلاب و روحانیون استان در محکومیت، به شهادت رساندن مظلومانه شیخ نمر که در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار شد با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه و غریبانه فریاد کننده مظلومیت شیعیان و اهل سنت در عربستان(شیخ نمر) اظهار کرد: وضعیت شیعیان در عربستان از مظلومیت خاصی برخوردار است چرا که در این کشور شیعه بودن نیز جرم محسوب می‌شود.

وی به حمایت‌های عربستان از گروهک‌های داعش اشاره کرد و تصریح کرد: شیعیان کشور عربستان در بین وهابی‌هایی در حال زندگی هستند که رفتارشان را در گروهک‌های داعش در حال تماشا هستیم.

رئیس حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شیخ نمر برای اسلام فعالیت‌های بسیاری انجام داد، افزود: شیخ نمر با وجود مظلومیت مسلمانان نتوانست تحمل کند که عزت مسلمانان زیر سوال رود و برای بالا بردن روز افزون عزت مسلمانان در عربستان تلاش کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: وهابیان جز با خشونت هیچ منطقی در برابر مسلمانان ندارند و در این هنگام که خود را در خطر دیدند دست به شیعه کشی می‌زنند و این درحالی است که مسلمانان این کشور یک خواب راحت ندارند؛ اما همچنان شجاعانه فریاد می‌زنند و همچون شیخ نمر راه شهادت را انتخاب می‌کنند.

وی بیان کرد: شهادت شیخ نمر هم تسلیت دارد و هم تبریک چرا که او در راه خدا و دین خدا به شهادت رسیده است.

رئیس حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عربستان به زودی اتفاقی خواهد افتاد که شیخ نمر اراده کرده بود و انشالله سرزمین وحی از وجود آل سعود خائن پاک خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: این جنایات آل سعود نشان دهنده آن است که در کشورهای یمن و سوریه شکست خورده اند و میخواهند از این طریق به مسلمانان ضربه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما باید راه را بدانند و با بصیرت بالا حرکت کنند و باید مکتب اهل بیت( علیه السلام) را به جهانیان نشان دهند.

رئیس حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ما باید با هوشیاری تمام مسیر خود را معین کنیم و در این راه از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبعیت کنیم.


ارسال نظرات