در پی شهادت جانسوزآیت الله شیخ نمرروحانی برجسته وامام جمعه شهر قطیف ،بسیج مساجد ومحلات سپاه بوکان با صدور بیانیه اقدام نابخردانه آل سعود را محکوم کرد
کد خبر: ۸۶۱۵۱۸۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
در بخشی از این بیانیه آمده است : سرزمین حجاز این روزها بیداری جدیدی را با حضور شیعیان اهل بیت تجربه می کند و این جنبش به زودی قدرت رو به زوال آل سعود را به لرزه درآوده و سرنگون می کند.حکومت کودک کش آل سعود به تبعیت از اسلاف پلید خویش(بنی امیه) در حالی امام جمعه شهر قطیف را با صدور حکمی ساختگی به شهادت رساندکه از سویی خود را در منجلاب جنگی ظالمانه و نابرابر با ملت مظلوم یمن فرو برده و از طرف دیگر به سرکوب شیعیان در منطقه الشرقیه خود را مشغول کرده است.
شیخ نمر باقر النمر، صدای شیعیان مظلومی است که در سایه طاغوت و حکومت شیطان با درد ورنج فراوان زندگی می کنند. حکومت شیطان صفت آل سعود با شهادت آیت ا... شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان منطقه قطیف عربستان وامام جمعه این شهر بار دیگر کینه وبغض خود را نسبت به اهل بیت(ع) وشیعیان آن بزرگواران عیان نمود.
مفتی های وهابی عربستان و سران عرب با هدایت استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل نجس در پی دامن زدن به اختلافات بین فرقه های اسلامی هستند تا بر حاکمیت خود بر منطقه و غارت ثروت های آن ادامه دهند.
اما فریاد حق طلبی عالمان مجاهدی همچون آیت ا... شیخ نمر در سرزمین وحی موجب بر هم خوردن معاملات این جاهلان شده است از این رو سعی کرده اند تا این فریادها را خاموش کنند. رهبران عربستان تصور می کنند با حذف الشیخ نمر باقر النمر می توانند تفکر شیعی و اسلام واقعی را هم اعدام کنند ولی باید دوباره خاطر نشان کنیم که تفکر شیعی واسلام واقعی هیچ گاه وابسته به شخص نبوده وبا شهادت الشیخ نمر باقر النمر ، یقیناً شیخ نمرهای دیگری پا به عرصه مبارزه با وهابی های مزدور و نگهبان استکبار در منطقه خواهند گذاشت .
حکومت وهابی آل سعود بداند که فریاد حق طلبی عالمان مجاهدی همچون آیت ا... شیخ نمر و شیخ توفیق عامر و خون به ناحق ریخته شهیدان مظلوم یمن موجب برهم خوردن معادلات از پیش طراحی شده این خفاشان خواهد شد وبه امید حق و با ظهور آخرین منادی حقیقت نماز وحدت آفرین در سرزمین وحی اقامه خواهد شد.
ما بسیجیان حوزه های محلات شهرستان بوکان ضمن محکوم نمودن حرکات وقیحانه حکومت آل سعود از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم با بهره گیری از روابط دیپلماتیک و ظرفیت های موجود جمهوری اسلامی ایران این اقدام وقیح آل سعود را از طریق سازمانهای بین المللی پیگیری نمایند
بسیج مساجد و محلات سپاه بوکان استان آذربایجان غربی  
ارسال نظرات