خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمانان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سفاک آل سعود برای آزادی قبله خود تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۶۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، با اشاره به جنایت خونین عربستان که از سوی رژیم سفاک آل سعود صورت گرفته است، اظهار کرد: شیخ نمر یکی از علمای مجاهد و ایثارگر بود که مسائل مربوط به آزادی و بهبود سطح زندگی مسلمانان به ویژه شیعیان را در این کشور پیگیری می‌کرد.

وی بیان کرد: این عالم مجاهد هیچ گاه در برابر خفقان و استبداد دست از مبارزه برنداشت، سر تسلیم فرود نیاورد و همیشه برای رهایی آحاد جامعه از زیر ظلم و ستم تلاش می‌کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شیخ باقر النمر از مردان خدایی بود که در راه مبارزه با ظلم، مقابله علیه استبداد و احقاق حقوق مسلمانان به لقاء الله پیوست و شربت شهادت را نوشید.

اسلامی با بیان اینکه آحاد جامعه به پیروی از علمای اسلام لازم است علیه استبداد قیام کنند، تصریح کرد: مسلمانان باید اقدام لازم را برای سرکوب شدن رژیم وهابی، خون‌ریز و جنایت‌کار آل سعود انجام دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اقشار مختلف مردم لازم است خون‌خواهی مسلمانان و اعتراض خود را در خصوص جنایت اخیر به حکومت آل سعود نشان دهند و این عمل ننگین را به دنیا معرفی کنند.

وی یادآور شد: رژیم جنایت‌کار آل سعود کارنامه سیاهی از جنایت‌های مشابه در پرونده خود دارد چراکه در گذشته نیز در برهه‌های مختلف، مردان خدا را به خاک و خون کشیده است و این اقدام نباید خاموش بماند.

تلاش مسلمانان در محکوم کردن رژیم آل سعود یک وظیفه است

اسلامی با بیان اینکه، آل سعود یک رژیم بدوی و عقب‌مانده است، خاطرنشان کرد: در دورانی که ملت‌های کشورها و ادیان مختلف از فناوری‌های نوین در حوزه‌های گوناگون مانند اتمی، و غیره در راستای ارتقای سطح زندگی و گسترش خدمات عموم بهره می‌برند، رژیم سفاک آل سعود همچنان اقدام به جنایات خون‌بار می‌کند که نشان از خوی وحشی‌گری مسئولان آن دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: امیدوارم مذاهب مختلف اسلامی اعم از سنی و شیعه دست به دست یکدیگر دهند تا سرزمین مقدس مکه و قبله مشترک مسلمانان را از یوغ استبداد خاندان بدوی آل سعود نجات دهند.

وی افزود: تلاش مسلمانان در محکوم کردن رژیم جنایت‌کار آل سعود نه‌تنها تأثیر دارد بلکه یک وظیفه محسوب می‌شود چراکه شیخ نمر علیه استبداد و ظلم صورت گرفته نسبت به مسلمانان، علیه این رژیم قیام کرد.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها