خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان طی بیانیه ای در محکومیت اعدام آیت الله نمر :

دولت با دیپلماسی عزتمندانه پیگیر جبران خون های به ناحق ریخته باشد

سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در بیانیه به مناسبت شهادت آیت الله شیخ نمر اعلام کرده است: دولت با دیپلماسی عزتمندانه و فعال و با پیگیری های سیاسی و حقوقی جهت جبران این خون های به ناحق ریخته باشد.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۲۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در محکومیت اعدام شیح نمر و 46 نفر دیگر در عربستان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خبر اعدام فاجعه بار آیت الله شیخ نمر و 46 نفر دیگر از مسلمانان آزاده در عربستان سعودی دل مسلمین عالم را از استمرار جنایات رژیم سفاک آل سعود به درد آورد.

ظلم آشکاری که توسط یک رژیم استبدادی که مورد حمایت مدعیان حقوق بشر و آزادی و دموکراسی انجام گرفت، این اقدام جنایتکارانه در زمانی واقع می شود که رژیم مسلمان کش سعودی که دستش به خون هزاران بی گناه در یمن و سایر بلاد اسلامی از کودک و پیر و جوان، مرد و زن بی دفاع آغشته است به طور تمام و کمال مورد حمایت استکبار جهانی، آمریکای جهانخوار، غرب ریاکار و رژیم کودک کش صهیونیستی قرار دارد و برخی سیاستمداران منافق صفت در جهان اسلام دل به این خاندان و رژیم مفسد و سفاک بسته اند.

هرچند از دوستان و علاقه مندان به استکبار جهانی، جز این انتظار نمی رود، اما افکار عمومی جهان از مجامع مدعی حقوق بشر این انتظار را دارند که در برابر این ظلمهای آشکار اقدام انسانی و عاجل بنمایند.

سازمان بسیج فرهنگیان ضمن تسلیت شهادت این عالم ربانی و شهیدان مظلوم عربستان به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و همه مسلمانان و آزادمردان عالم، این حادثه ننگین را به شدت محکوم نموده و از دولتمردان جمهوری اسلامی ایران می خواهد با اتخاذ دیپلماسی عزتمندانه و فعال و با پیگیری های سیاسی و حقوقی جهت جبران این خون های به ناحق ریخته، اقدامات شایسته را صورت دهد تا دیگر شاهد تکرار این فجایع در جهان اسلام نباشیم.

یادمان نرود که پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: من سمع منادیا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم. هر کس صدای یاری خواهی انسانی را بشنود و به فریاد او نرسد مسلمان نیست.

والسلام


ارسال نظرات