خبرهای داغ:
سازمان بسیج رسانه استان قم طی بیانیه ای در محکومیت اعدام شیخ نمر اعلام کرده است: آل سعود ملعون باید بداند که خون­خواه مظلومان خود خداست و انشاءالله بواسطه این خون پاک ریخته شده هرچه سریعتر موجبات سرنگونی حکومت ظالمانه آنان فراهم شده و به خاک مذلت افتند
کد خبر: ۸۶۱۵۱۱۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم طی بیانیه ای در محکومیت اعدام شیخ نمر اعلام کرده است: شهادت دلاورمردانه شیخ نمر باقر النمر را به محضر و پیشگاه امام عصر ( عج الله تعالی فرجه) و نائب برحق ایشان و تمامی مراجع عظام تقلید و عموم شیعیان و مبارزان حق طلب تبریک و تسلیت عرض می­نماییم.

در این بیانیه با بیان اینکه شهادت منتهای آرزوی مردان خداست و مجاهدان را پاداشی است که بیش از آن تصور نمی­رود. روحش در جوار رحمت حق متنعم از فیوضات الهی باد و راهش، روشنی بخش مسیر مجاهدان و مستضعفان عالم باشد، اضافه شده است: دشمنان کور دل و وحشی صفت به گمان باطل خویش سعی در خاموش کردن نور الهی، با اعدام و به خاک و خون کشاندن مجاهدان و مبارزان را دارند اما آنچه اتفاق می­افتد فراگیرتر شدن نور حق، و نمایان­تر شدن چهره زشت و روحیه درنده خویی غاصبان حرم الهی است.

در این بیانیه تصریح شده است: آل سعود خبیث که دستش به خون شیعه و سنی آغشته و جنایاتش بیشمار شده است و هر روز برگی جدید از خباثت و پلیدی­های خود را آشکار می­سازد، با ددمنشی تمام دست به اعدام عالم مجاهد و رهبر شیعیان عربستان شیخ نمر باقر النمر نمود که مدتها در حبس و شکنجه موجب اذیت و آزار او شده بودند.

ادامه بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم حاکیست: آل سعود ملعون باید بداند که خون­خواه مظلومان خود خداست و انشاءالله بواسطه این خون پاک ریخته شده هرچه سریعتر موجبات سرنگونی حکومت ظالمانه آنان فراهم شده و به خاک مذلت افتند که این سرنوشت همه ظالمان و مستکبران خواهد بود. منجلابی که امروز خود را در آن گرفتار ساخته­اند آنها را به زیر خواهد کشید. حمایت و رهبری تروریست­های تکفیری، همدستی با مستکبران و صهیونیست­ها و جنایت علیه مردم مظلوم حجاز، یمن ، بحرین، سوریه و ... نمونه ­هایی از جنایات این از خدا بی­خبران است .

ما بسیجیان و اصحاب رسانه استان قم این حرکت شنیع و ظالمان آل سعود را محکوم کرده و وظیفه خود می­دانیم که جنایات مستکبران را برملاسازیم و افکار عمومی را روشن سازیم و از خداوند منان خواستاریم که ظالمان را به سزای عملشان برساند همچنین از دولت محترم و نهادهای مربوط می­خواهیم که نهایت برخورد را با حکومت افسار گسیخته آل سعود داشته باشند و تنها به بیانیه و محکوم کردن اکتفا نکنند، تاریخ واکنش ما را ثبت خواهد کرد و باید به گونه­ای عمل کنیم که در پیشگاه الهی از بی­توجگی و کم کاری شرمسار نشویم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها