شوراي تبيين مواضع دفتر بسيج دانشجويي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي نيشابور:

شهادت شیخ نمر پشت پرده سنگینی در خارج از مرز‌های منطقه دارد

شوراي تبيين مواضع دفتر بسيج دانشجويي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي نيشابور با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: شهادت شیخ نمر قطعا پشت پرده سنگيني از برنامه ريزي در خارج از مرزهاي خاورميانه دارد.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۰۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شوراي تبيين مواضع دفتر بسيج دانشجويي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي نيشابور بیانیه ای را در محکومیت جنایات آل سعود بویژه شهادت شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان صادر کرد که متن ان به شرح زیر است.

و هر روز از گوشه كنار دنياي اسلام صداي ناله اي از مسلمانان شنيده مي شود كه اميد ها را براي ظهور حضرتش بيشتر مي كند.

هنوز جراحت حادثه منا و دستگيري علامه زكزاكي در نيجريه بر قلوب مسلمانان از ياد نرفته بود كه اعلام شهادت شهيد شيخ نمر باقر النمر زخم اين درد را افزود البته اين عمل خارج از عقل و منطق عربستان سعودي وهابي، باعث تسريع سقوط آل سعود مي شود و اين نويد آرامش روح شيخ نمر و به هدر نرفتن خون اين عالم مسلمان شيعه است و اسلام از اين خون ها جهت پايداري خود بسيار داده است.

و امروز ما جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب بهتر درك مي كنيم جمله اماممان(ره) را كه فرمودند « اگر از هر كه بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت».

اعمال اين چنيني قطعا پشت پرده سنگيني از برنامه ريزي در خارج از مرزهاي خاورميانه دارد و اين دشمنان مسلمانان دست خونين خود را از آستين آل سعود در آورده اند و به يقين اين حاكمان مزدور آخرين دست و پاهاي خود را مي زنند و در ادامه بيداري و وحدت اسلامي اين دومينوی سقوط ظالمين ادامه دارد.

تمام جهان اسلام از افكار متعصبانه و اعمال ناشيانه آل سعود رنج مي برند و پازل نفرت بيش از پيش از اين نايبان بي اختيار، استكبار و خائنان حرمين شريفين هر روز تكميل تر مي شود.

ما دانشجويان دانشگاهها و مراكز آموزش عالي شهرستان نيشابور ضمن محكوميت آل سعود در اعدام شيخ نمر باقر النمر و دعوت به تجمع فردا يكشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در نيشابور با قلبي آكنده از درد و غم اين رويداد تلخ را به محضر امام زمان تسليت عرض نموده و آمادگي خود را جهت هر اقدام متقابل اعلام ميكنيم و رجاي واثق داريم كه خون اين مردان راه خدا هرگز هدر نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها