استاد سطح عالی حوزه های علمیه مراغه:

دفاع از ولایت فقیه، رسالتی برای امت است

خبرگزاري بسيج: استاد سطح عالی حوزه های علمیه مراغه با تاکید بر لزوم صیانت از حریم ولایت فقیه، گفت: دفاع از حریم ولایت فقیه، رسالتی بزرگ برای آحاد امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۶۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
حجت الاسلام فصیح نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربايجان شرقي، با بيان اينكه دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب باید در همه صحنه ها از جمله انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری مورد توجه قرار گیرد، افزود: شرکت در انتخابات مجلس خبرگان برای دلسوزان نظام اسلامی، در حقیقت دفاع از ولایت و رهبری در عصر حاضر است.
وي تصريح كرد: شرکت در این انتخابات وظیفه و رسالتی مهم برای همه دلسوران و در جهت صیانت و دفاع از حریم ولایت بوده و باید از آبروی خود در این راه مقدس هزینه کرد.
حجت الاسلام فصیح نیا با تاكيد به اينكه تكليف همه شركت كنندگان در انتخابات حساس است، اظهار داشت: آبروی همه ما با انقلاب، ولایت و رهبری بوده و باید در این صحنه نيز همچون ديگر صحنه هاي انقلاب، ذره ای پا پس نكشيم.
مدیر حوزه علمیه مراغه، احتیاط و شرکت نکردن افراد واجد الشرایط در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را برای دفاع از حریم ولایت، عمل نكردن به تکلیف الهی و شرعی دانست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار