پایگاه مقاومت بسیج شهید شجیعی سبزوار با صدور بیانیه‌ای خواستار برخورد قاطع و بدون هیچگونه مسامحه‌ای نسبت به جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۴۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، پایگاه مقاومت بسیج شهید شجیعی(ره) سبزوار در محکومیت اقدام کثیف و ناعادلانه آل سعود در شهادت شیخ نمر باقرالنمر بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

(سوره احزاب ؛ آیه )۲۳

از مومنان مرداني هستند که به پيماني که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده ‏اند.


برکسی پوشیده نیست که رژیم منحوس آل سقوط هر روز در منجلاب پرستش صهیونیزم امریکایی  بیشتر فرو می رود و دیری نخواهد پایید که روزهای فلاکت بار فرزندان عبدالعزیز را به نظاره بنشینیم ؛آن روز است که مزار امامان غریبمان را از غربت این سال ها خارج خواهیم کرد.

منادیان دروغین حقوق بشر که حمایت از حیوانات خانگی را فراموش نکرده اند امروز ندای حقانیت شیعه و سنی را نمی شنوند و رسانه های آنها در سکوت کامل خبری به سر می برند.

اعدام ناجوانمردانه شهید شیخ باقرالنمر در کشوری که خود را خادم الحرمین می داند لکه ننگین دیگری است بر دامن کثیف آل سقوط که خوشحالی اربابان غربی را به دنبال دارد.

حادثه منا ؛ کشتار مردم مظلوم یمن؛ کشتار مردم مظلوم سوریه و عراق با حمایت مالی و تسلیحاتی از داعش تنها بخشی از جنایات این روزهای عربستان سعودی است.

با تمام این رفتارها وقتی سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی  بی شرمانه؛ ایران را بخشی از مشکلات و بحران منطقه خطاب می کند وزارت خارجه ایران در برابر این اظهارات به گمان بهبود روابط سکوت می کند.

ما بسیجیان انقلابی و شهادت طلب پایگاه بسیج شهید شجیعی سبزوار ضمن محکوم کردن اعدام شیخ شهید باقر النمر از دولت جمهوری اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم بدون هیچگونه مسامحه و با به کارگیری تمام ظرفیت‌های خویش برای محکومیت و برخورد قاطع و انقلابی با این حرکت ناعادلانه و کثیف اقدام نماید و با ایجاد مطالبه در مجامع  بین المللی و همچنین با استفاده از ظرفیت کشورهای اسلامی با حرکتی فعال وظیفه خود را در قبال شیعیان همیشه مظلوم دنیا بویژه عربستان ادا نماید.

شخص وزیر خارجه و افراد تاثیرگذار در دستگاه مورد نظر بدانند که در صورت ادامه مواضع منفعلانه‌شان در قبال مسایل این چنینی  باید تاوان نشنیدن صدای مظلوم را بدهند و نیز مطمئن باشند که تک‌ تک حرکاتشان با چشمان تیز بین امت انقلابی رصد می‌شود و قطعا هر گونه حرکت انقلابی‌شان علاوه بر جلب رضایت پروردگار؛ باعث شاد شدن دل بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای عزیز (حفظه ا... )و نیز حمایت بسیجیان و امت حزب الله خواهد شد.

والسلام علی من اتبع الهدی


بسیجیان جان برکف پایگاه مقاومت بسیج شهید شجیعی(ره) سبزوار

ارسال نظرات
پر بیننده ها