خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی3 حمزه (ع):

نظام اسلامی با پشتوانه مرجعیت و روحانیت به مسیر خود ادامه می دهد

فرمانده لشکر عملیاتی3 حمزه (ع) گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با حمایت مرجعیت و روحانیت به مسیر طلایی حفظ ارزش های انقلاب ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۲۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار یدالله آبروشن با اشاره به حماسه ی ماندگار و عاشورایی یوم الله 9 دی با تاکید براهمیت زنده نگه داشتن روزهای بزرگ بخصوص 9 دی گفت: 9 دی سال 88 محصول بصیرت، آگاهی ، شعور و فهم عمیق دینی و تعهد ملت به ولایت فقیه در مقابل یکی ازسخت ترین توطئه ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: هر چه از آن روز بزرگ 9 دی می گذرد به دشواری و پیچیدگی توطعه وبزرگی حماسه ی 9 دی آگاهتر می شویم.

فرمانده لشکر عملیاتی 3 حمزه (ع) از فتنه 88 به عنوان فتنه پیچیده آمریکایی ، اسرائیلی و انگلیسی یاد کرد و افزود: گاهی باید به شعور سیاسی و عقل سالم سران فتنه و ایادی آنان شک کرد: آیا عبور از قانون و ایجاد بدعت و زیر سوال بردن آن حماسه ی عظیم حضور در انتخابات ریاست جمهوری کشور که در سه دهه گذشته بر اساس موازین قانونی عمل کرده است ، گناه کمی ایست؟!!

آیا می توان چوب حراج زدن به آبروی نظام اسلامی را نادیده گرفت؟

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تا مرجعیت و روحانیت را در پشتوانه خود دارد به مسیر طلایی حفظ ارزش های انقلاب ادامه می دهد.

سردار آبروشن تصریح کرد: نباید از این دو نعمت الهی غافل شد چرا که دشمن در فتنه 88 با رصد تحولات در رده های گذشته یارگیری کرد و فتنه گرانی که دست شان رو شد افرادی بودند که با مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز زاویه پیدا کرده بودند.

ارسال نظرات