مدیرعامل مجتمع فرهنگی، ورزشی، آموزشی و رفاهی شهید کاظمی ارومیه:
مدیر عامل مجتمع شهید کاظمی ارومیه گفت:موسسه شهید کاظمی ارومیه به دنبال انجام های فعالیت فرهنگی با نشاط برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۲۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
علی پورحسین در جمع خبرنگاران استان آذربایجان غربی اظهار داشت: موسسه فرهنگی، ورزشی، آموزشی و رفاهی شهید کاظمی ارومیه از ظرفیت‌های فراوانی برای میزبانی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است.

وی با اشاره به اهداف ایجاد این موسسه گفت: این موسسه به دنبال انجام فعالیت‌های فرهنگی سالم و با نشاط برای مقابله با تهاجمات فرهنگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

این مسئول با بیان برنامه‌های فرهنگی این موسسه تصریح کرد: انجام مشاوره خانواده در زمینه‌های تربیتی، روانشناسی و آموزشی، غنی‌سازی اوقات فراغت قشرهای مختلف مردم، برگزاری مراسم‌های شاد و با نشاط در ایام مختلف ملی و مذهبی و توسعه آن، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و نیز آموزش موسیقی، طراحی، خطاطی، نقاشی و سرود از سایر برنامه‌های این موسسه به شمار می‌رود.

پورحسین با تاکید بر اینکه از سایر اهداف ایجاد این موسسه محرومیت‌زدایی بوده است، افزود: با توجه به اینکه استان آذربایجان‌ غربی جزو استان‌های محروم کشور به شمار می‌رود، هدف این مجموعه، امکان استفاده قشر ضعیف جامعه از آن است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی، آموزشی و رفاهی شهید کاظمی ارومیه از برنامه‌های استعدادیابی و فراهم کردن فضای ورزشی برای اقشار مختلف جامعه خبر داد و بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر ارومیه و نزدیکی به دو کشور همسایه، زیرساخت‌های ورزشی مطلوبی در این موسسه فراهم شده است.

پورحسین با اشاره به ایجاد آکادمی فوتبال در موسسه فرهنگی، ورزشی، آموزشی و رفاهی شهید کاظمی ارومیه اظهار داشت: در این رابطه آموزش فوتبال و استعدادیابی در این رشته ورزشی با جدیت انجام می‌شود تا در آینده نزدیک به جایگاه اصلی خود در رشته ورزشی فوتبال برسیم.

وی افزود: از امکانات ورزشی این مجموعه، چمن فوتبال طبیعی استاندارد و مصنوعی، سالن بدنسازی منحصر به فرد و سالن ورزشی انواع ورزش‌های رزمی است.

پورحسین از افتتاح سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه فرهنگی، ورزشی، آموزشی و رفاهی شهید کاظمی ارومیه خبر داد و تصریح کرد: این سالن چند منظوره در اوایل سال 95 افتتاح می شود و از سوی دیگر استخر این مجموعه که هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی است تا پایان سال آینده افتتاح می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی، آموزشی و رفاهی شهید کاظمی ارومیه گفت: تمامی طیف‌های مختلف مردم می‌توانند از امکانات این مجموعه هشت و نیم هکتاری استفاده کنند.

ارسال نظرات