خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت از تشکیل کارگروه فرهنگی سیاسی مجمع عالی بسیج شهرستان سردشت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۱۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج شهرستان سردشت با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت و اعضای کارگروه در سالن اتاق جلسات این سپاه، به منظور بررسی و پاسخگویی به مطالبات رهبری درسال جاری و همچنین پاسخگویی انتظارات مردم در تحقق عدالت اجتماعی تشکیل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در این جلسه با اشاره به اینک انتقال ارزش های الهی از اهداف انقلاب اسلامی است گفت: برای انتقال این ارزش ها باید از ظرفیت های مشترک تمام دستگاه های موثر در کار فرهنگ بهره برد.

وی در ادامه با تاکید بر دغدغه مقام معظم رهبری برای تحقق جامعه اسلامی گفت: مهم‌ترین هدف سازمان بسیج حل مشکلات مردم با همفکری نخبگان بسیج در موضوعات راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، طرح حجاب چهره به چهره، تبیین و گفتمان سازی نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسائل زنان و خانواده، حفظ و انسجام بسیجیان و تحکیم بنیان خانواده و مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

وی همچنین اظهار داشت: مشارکت حداکثری بسیجیان در پیشبرد بسیج شهرستان با استفاده از صاحب‌نظران و اندیشمندان بسیجی و شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات و ایجاد همفکری و وحدت در بین اقشار بسیج از دیگر اهداف این مجمع است.

ارسال نظرات