خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط:

راه های نفوذ و کیفیت مقاوم سازی در برابر نفوذ دشمن را باید دقیقا بشناسیم

گردهمایی سیاسی کارکنان ناحیه شوط با حضور کلیه کارکنان و بسیجیان به همت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۰۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این گردهمایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط با اشاره به استراتژی آمریکا برای نفوذ در ایران پس از برجام بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم که حیات دینی و مستقل مردم عزیز و بزرگ ایران را اکنون و پس از توافق هسته‌ای وین مورد تهدید جدی قرار داده است، مسأله «نفوذ» دشمن است که شناخت دشمن، کیفیت نفوذ و راه های مقابله با آن از وظایف دلسوزان این ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام کاظم عبدالی در ادامه افزود:استراتژیست های کاخ سفید براساس واقعیات موجود، تغییر سیاست آمریکا را به ویژه در نیمه دوم سال 91، در دستور کار خود قرار دادند، یعنی سیاست تقابلی و سلبی خود را به سیاست تعاملی و مذاکره و سپس نفوذ و سرنگونی تغییر داده اند، این سیاست را با مسأله هسته ای ایران آغاز و با شعار توافق با ایران پیش بردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عوامل نفوذ این است که بیماردلان و منافقان در جامعه اسلامی در مقابل فرمان خداوند به عدم قبول دوستی با کفار و پذیرش سرپرستی آنها بر این امر تاکید می کنند که اگر با کفار و یهود و نصاری رابطه نداشته باشید دچار مشکل و آسیب خواهیم شدکه این موجب نفوذ دشمن در جامعه اسلامی خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در پایان سخنانش بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی نباید از این مسئله مهم غافل شد که دشمنی دشمن خلاف انتظار نیست، اما غفلت ما خلاف انتظار است ما بسیجیان و مردم ولایت مدار ایران اسلامی باید با هوشیاری و دقت نسبت به بصیرت افزایی و آگاهی مردم با تشریح برنامه ها و هندسه کار دشمن برای نفوذ بپردازیم.

ارسال نظرات