خبرهای داغ:
فرمانده پیشین سپاه بوکان:

9دی روز بیمه شدن تفکر ولایتمداری بود

فرمانده پیشین سپاه بوکان گفت: 9 دی روز بیمه شدن تفکر ولایتمداری و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در ایران بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۰۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ محمود دولتی در مراسم گرامیداشت روز 9 دی که در سالن فرهنگ سرای سیمرغ شهرستان بوکان و با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار شهرستان، فرمانده سپاه بوکان و همچنین مسوولان شهرستانی بویژه بسیجیان این شهر برگزار شد، گفت: 9 دی روز بیمه شدن تفکر ولایتمداری و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در ایران بود.

وی اظهار کرد: در این روز مردم ایران اسلامی با بصیرت دینی و انقلابی خود و پیروی از ولایت و رهبری، انقلاب را بیمه کرده و ریشه های فتنه را خشک کردند.

سرهنگ دولتی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی یکی از ضروری ترین نیازهای امروز کشور است، افزود: اتحاد و همبستگی مسلمانان می تواند دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارد چرا که ایجاد تفرقه در جامعه، مهم ترین برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

وی اظهار کرد: دشمن سعی دارد با چند دسته کردن مردم و گسترش اختلاف ها به بهره برداری از عرصه های سیاسی مورد نظر خود در کشور اقدام کند.

سرهنگ دولتی گفت: الگوی ما رهبر معظم انقلاب اسلامی است که به عنوان چراغ راه هدایت، باید فرمایش ایشان را فصل الخطاب قرار دهیم زیرا تا زمانی که از فرامین ایشان پیروی کنیم، به نظام آسیبی وارد نمی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام همیشه در حال برنامه ریزی و توطئه علیه نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: وجود انقلاب اسلامی ایران باعث شکل گیری تمدن نوین اسلامی در جهان شده و وصیت امام راحل مبنی بر اینکه 'انقلاب را به همه جهانیان صادر می کنیم' در حال شکل گیری است.

دولتی ادامه داد: استکبار برنامه های خود را با ایجاد اختلاف و تفرقه در میان کشورهای اسلامی ادامه می دهد و ایجاد گروه های تکفیری همچون داعش و گسترش جنگ در کشورهای عراق و سوریه در راستای سیاست اختلاف افکنی در میان مسلمانان دنبال می شود.

همچنین در ابتدای مراسم فرماندار بوکان ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: مصادف شدن این ایام با میلاد با سعادت پیامبر صلح ، صفا و انسان دوستی که خلق عظیم و رحمت العالمین بود ، بسیار مبارک است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار