خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در حسینیه اعظم تکاب

شست بصیرتی 9دی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فکری ناحیه سپاه تکاب با حضور آحاد مختلف مردم و بسیجیان در حسینیه اعظم تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۹۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت السلام و المسلمین علی مسلم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در سخنانی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم شهید پرور تکاب در حماسه ماندگار 9دی و برگزاری سالگرد این حماسه تاریخی آمریکا را شیطان بزرگ برشمرد و گفت : دشمنی آمریکایی ها با ایران بر سر اسلام است و تمام شدنی نیست

وی در ادامه هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی را در حمایت از رهبری و نظام اسلامی ستود و افزود: باید به وجود رهبری همچون حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بعد از حضرت امام خمینی(ره) در این کشور اسلامی افتخار کرد و شکرگزار خدا شد.

در ادامه برنامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فکری تکاب ضمن تاکید بر بصیرت افزایی مردم ولایتمدار و بسیجیان، برهوشیاری در مقابل دسیسه ها و ترفندهای جدید دشمنان داخلی و خارجی تاکید کرد.

رسول جعفری در ادامه وحدت و بصیرت را دو عامل اصلی پیروزی و سربلندی ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابله با بحران ها و فتنه ها برشمرد و گفت: با تبعیت از فرامین رهبری و برای حفظ آرمان های امام و شهیدان تاپای جان در مقابل عمرعاص های زمان و فتنه های جدید آنان خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات