در پی شهادت شیخ نمر:

امام جمعه ابرکوه بیانیه ای صادر نمود

حجت الاسلام حسینی: انتظار دارم با پرهیز از هر گونه رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبعانه، موضعگیری صحیح و عادلانه کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه انسانی و قانونی خود عمل نمایند و مطمئن باشند خون پاک این شهید بساط منافقانه حاکمیت آل یهود سعودی را در هم خواهد پیچید.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۸۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، بمناسبت شهادت شیخ نمر باقر النمر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب 23)

شهادت هنر مردان خداست و فدا نمودن جان در راه مبارزه با ظلم و طاغوت برای تمام پیروان مکتب ولایت بویژه علماء این قافله سالاران کاروان عشق و ایمان و ایثارمیباشد. در شرایی که که دنیای اسلام در آتش تفرقه و توطئه های دشمنان اسلام می سوزد ضرورت دنیای اسلام، حفظ وحدت بین امت اسلامی برای دفع فتنه‌ و توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار می باشد، که آتش افروز آن حکومت سرسپرده عربستان که داعیه خادمی حرمین شریفین را دارد، در اقدامی خباثت آمیز و جنایت کارانه با به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر به روشنی گام در مسیر دشمنان وحدت امت اسلامی برداشته است. رژیمی دست نشانده قدرتهای سلطه جو که وارث مکتب جاهلیت ابولهب و ابوسفیان میباشد، کوشید، ندای حق طلبانه این روحانی گران قدر را که ندای توحید و نور هدایت به سمت عزت و آزادگی در این دوران ظلمانی حاکمیت جاهلیت مدرن است ، خاموش سازد، ولی زهی خیال باطل. غافل از آن که پیروزی اهل حق از وعده های حتمی الهی است و تحقق آن انکار ناپذیراست.

این اقدام ددمنشانه رژیم مرتجع قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی در حالی صورت گرفت که هنوز زخم مصیبت کشتار هزاران حاجی مسلمان در حوادث حج امسال و فاجعه منا از پیکر امت اسلامی التیام نیافته است.

ان شاء الله دست خبیث این عوامل نظام سلطه و صهیونیسم و پیاده نظام های منفور و پلید آنان در سرزمین وحی که در پس جنگ ها و جنایات اخیر در منطقه برای تشدید اختلاف بین مسلمانان نمایان است با اراده امت اسلامی اعم از شیعه و سنی قطع خواهد شد.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام،امت اسلامی و حوزه های علمیه جهان اسلام از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر انتظار دارم با پرهیز از هر گونه رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبعانه، موضعگیری صحیح و عادلانه کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه انسانی و قانونی خود عمل نمایند و مطمئن باشند خون پاک این شهید بساط منافقانه حاکمیت آل یهود سعودی را در هم خواهد پیچید.

والسلام علیکم و رحمت الله

سید ابراهیم حسینی

امام جمعه شهرستان ابرکوه

ارسال نظرات