خبرهای داغ:
دبیر هیئت امور ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان از برگزاری جشنواه غذا در اهواز به منظور توسعه ورزش این قشر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۴۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،جواد دست افکن ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی در اردیبهشت امسال اظهار کرد: به دلیل اینکه بودجه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان کفاف انجام برنامه های سالانه هیئت را نمی دهد تصمیم به برگزاری جشنواره غذا و همچنین دریافت کمک از خیران گرفتیم.

وی افزود: این جشنواره ۱۷ و ۱۸ دی ماه در بلوار ساحلی، پارکنیگ ساحلی شماره سه بین خیابان ۱۳ و ۱۴ شرقی کیانپارس برگزار می شود.

دبیر هیئت امور ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان تصریح کرد: هدف از برگزای این جشنواره کمک به بیماران خاص و پیوند اعضا است و برای همین بنا را بر هزینه نکردن از سوی هیئت گذاشتیم. در این راستا با شهرداری های منطقه یک، دو، هفت و هشت، اعضای شورای شهر و همچنین روابط عمومی شهرداری اهواز رایزنی هایی انجام دادیم.

دست افکن بیان کرد:‌ این جشنواره ۵۰ غرفه دارد و برای راه اندازی آنها نیاز به حداقل هشت میلیون هزینه بود ولی شهرداری اهواز این هزینه را به علاوه تأمین ملزومات مانند برق غرفه ها را متقبل شده است. شهرداری اهواز در برگزاری همایش پیاده روی نیز کمک هایی داشت و برای همین از آنها نهایت قدردانی را داریم.

وی عنوان کرد: آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت غرفه تا ۱۵ دی ماه است. علاقمندان می توانند با شماره تماس های ۰۹۱۶۸۷۵۷۴۰۶، ۰۹۱۶۷۴۱۶۰۷۱، ۰۹۱۶۱۱۱۶۰۷۱ و ۰۶۱۳۳۳۶۳۲۸۴ تماس بگیرند.

دبیر هیئت امور ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان یادآور شد: عواید حاصل از این جشنواره مستقیم به حساب هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان واریز می شود. همچنین غرفه ها برای طبخ و فروش غذا بوده و عواید آن صرف توسعه ورزش بیماران خاص خواهد شد.

دست افکن در ارتباط با حضور مسئولان در این جشنواره گفت: استاندار، شهردار اهواز، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان نیز در این جشنواره حضور پیدا خواهند کرد.

وی تأکید کرد: مسابقات کشوری تا چند وقت دیگر در بندر انزلی برگزار خواهد شد و خوشبختانه ورزشکاران استان تمرین های خود را مرتب انجام شده و کار استعدادیابی و بیمه ورزشکاران نیز صورت گرفته است.

دبیر هیئت امور ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: حدود ۳۰۰ ورزشکار با این هیئت همکاری دارند ولی کلیه جامعه بیماران خاص استان از جمله هموفیلی و ام. اس  نزدیک به ۳۰ هزار نفر هستند.

دست افکن تصریح کرد: با توجه به هر بیماری رشته های خاص برای بیماران تعیین و ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد:‌ امسال جام جهانی بیماران پیوندی در آر‌ژانتین برگزار شده و دو سال دیگر هم در اسپانیا برگزار خواهد شد. سال جاری با وجود اینکه تنها یک سال و دو ماه این فدراسیون مستقل شده اما از رتبه ۱۱ به رتبه ۶ ارتقا پیدا کردیم.

دبیر هیئت امور ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان یادآور شد: این هیئت علاوه بر انجام فعالیت های ورزش تخصصی فعالیت ورزش همگانی را نیز برای ارتقای سلامتی، تقویت امور اجتماعی و همچنین بالا رفتن امید به زندگی انجام می دهد.

رئیس روابط عمومی این هیئت نیز بیان کرد: انجمن های استانی بیماران خاص نیز در این جشنواره حضور پیدا خواند کرد و بروشورهای آموزشی مختلفی را ارائه می کنند.

یاشار محرابی در ارتباط با واگذاری غرفه ها گفت: برخی از غرفه ها توسط انجمن های بیماران خاص استان، برخی توسط سازمان ها و نهادهای رسمی و مابقی نیز توسط خیران وعلاقمندان اداره خواهند شد.

وی عنوان کرد: مجددا دست یاری را به سوی این افراد دراز کرده و از آنها می خواهیم در زمینه کمک های مالی و یا حتی آموزشی این جشنواره با ما همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها