خبرهای داغ:
آیت‌الله عباس کعبی، اعدام آیت‌الله نمر روحانی برجسته عربستان را محکوم کرد و گفت:اعدام این روحانی مجاهد فداکار نشانه استیصال و درماندگی آل‌سعود است.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۴۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی، اعدام آیت‌الله نمر، روحانی برجسته عربستان را محکوم کرد.

در پیام آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت شیخ نمر به دست سفاکان آل‌ سعود آمده است:

«بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

قال الله تعالی :

و ما نقموا منهم إلا أن یومنوا بالله العزیز الحمید

سرانجام روحانی مبارز و چهره نام آشنای شیعیان منطقه مظلوم شرقیه عربستان سعودی توسط رژیم ستمکار و جنایت پیشه آمریکایی صهیونستی آل سعود به فیض عظیم شهادت نائل و به لقاء الله شتافت. با عرض تسلیت به ساحت بقیة الله الأعظم (عج) و مراجع و رهبری عظیم الشأن و حوزه‌های علمیه و امت اسلامی و مردم آگاه و بیدار منطقه و شیعیان مظلوم منطقه شرقیه نکاتی را به عرض می رسانم:

1- ارتکاب این جنایت، اشتباه محاسباتی و خطای استراتژیک آل سعود است که نشانه جهل، کینه توزی، حماقت و خیره سری حکام ظالم آل سعود است که سقوط و اضمحلال این رژیم دست نشانده را شتاب خواهد بخشید.

2- خون شهید، حرکت بیداری اسلامی را شتاب و منطقه را بیدارتر خواهد کرد. شعله نهضت اسلامی، فراتر از تصور حکام منطقه خواهد بود و نقطه عطفی در تحولات منطقه خواهد شد.

3- ایران هراسی و شیعه هراسی، جنگ نیابتی و تشدید تفرقه سنی، شیعی، نتیجه معکوس می دهد و آل سعود را میان امت اسلامی منزوی خواهد کرد و حقانیت و مظلومیت و صلابت و مقاومت علمای شیعه را به عنوان نماد احیا گری و پرچمدار مبارزه با استبداد و استعمار مطرح خواهد کرد.

4- سازمانهای مدعی حقوق بشر و رژیمهای منافق مدعی حقوق بشر و در رأس آنان آمریکا و صهیونیست ها تمهید کننده و دستور دهنده و رژیم آل سعود مباشر این جنایت است. علمای جهان اسلام و نخبگان و متفکران و روشن فکران راستین امت اسلامی باید به صورت یکپارچه ظرفیت امت اسلامی را بر علیه این حکام جاهل دست نشانده مروج تروریسم و خشونت و جنایت داعشی بسیج نمایند.

و لا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم
و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون

ارسال نظرات
پر بیننده ها