خبرهای داغ:
کتاب «حبیب خدا» مجموعه خاطرات زندگی شهید حبیب‌الله جوانمردی اولین شهید شهرستان بهبهان در این شهرستان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۳۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،کتاب «حبیب خدا» مجموعه خاطرات زندگی شهید حبیب‌الله جوانمردی اولین شهید شهرستان بهبهان در سال ۵۷ در تالار کانون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان رونمایی شد.

این کتاب که اثر گروه فرهنگی سردار شهید دکتر مجید بقایی است در مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان اجرایی و خانواده‌​های معظم شاهد و ایثارگر رونمایی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعماء، مسئول گروه فرهنگی شهید بقایی در این مراسم اظهار کرد: این کتاب در قالب ٦٨ خاطره از ابعاد زندگی شهید حبیب الله جوانمردی اولین شهید شهرستان بهبهان که در سال ٥٧ حین تظاهرات پرشور مردم بهبهان به دست مأموران سفاک رژیم پهلوی مورد هدف قرار گرفت و با زبان روزه به درجه رفیع شهادت نائل شد، در ١٧٦صفحه تدوین شده است.

وی تلاش جهت تدوین کتاب​های بعدی برای معرفی سایر شهدای بهبهان از جمله شهید حجت الاسلام بخردیان، سردار شهید مجید بقایی، سردار شهید مسعود پیش بهار و سردار شهید دقایقی را از اقدامات در دست اجرای گروه فرهنگی شهید بقایی برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با این کار بتوان نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام شیخ محسن قنبریان، از اساتید حوزه علمیه بهبهان، با تجلیل از مقام والای شهیدان، عنوان کرد: شهید جوانمردی از شهدای شاخص و الگویی است که زندگانی رفتار و کردارش می​تواند برای جامعه و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان اسوه بسیار مناسبی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها