یکی از اساتید حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی:
خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی در بیست و نهمین یادواره شهدای عملیات های کربلای 4 و 5 مراغه، در پایگاه والفجر این شهرستان، گفت: بصیرت و ولایتمداری، توجه به شاخص های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۲۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نوین افزود: بصیرت و ولایتمداری پشتوانه بزرگ ملت و امت اسلامی برای سربلندی در فتنه ها و بحران ها است.

وی اظهار کرد : فتنه ها همواره در طول تاریخ فرصتی و محلی برای آزمون و تشخیص حق و باطل بوده و مصادیق آن در زمان حال، فتنه های سال های 78 و 88 بوده که توسط عده ای فریب خورده و با طراحی دشمن در داخل اجرا شد.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآوری کرد: نخستین فتنه بزرگ تاریخ، در زمان حضرت علی(ع) و در جریان جنگ جمل روی داد و اکنون نیز شاهد تکرار تاریخ و فتنه های جدید در بین امت اسلامی هستیم.

حجت الاسلام نوین با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس و خبرگان رهبری، تاکید کرد: هوشیاری در این عرصه خطیر و انتخابات با توجه به تهدید و هجمه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ضروری است.

وی هشدار داد: دشمن برای این انتخابات نقشه های زیادی در سر داشته و باید مراقب فتنه های جدید بوده و با اگاهی، بصیرت و ولایتمداری در مسیر نظام اسلامی حرکت کرد.

جانشین فرمانده سپاه مراغه نیز در این یادواره، گفت : امنیت و اقتدار کنونی کشور ، مدیون و مرهون خون شهدا، بصیرت و ولایتمداری ملت اسلامی است.

حمید ساعدی ادامه داد: ولایتمداری و بصیرت امت اسلامی با تاسی از منویات رهبر فرزانه انقلاب بود که توانست فتنه های دشمنان را خنثی کند.
ارسال نظرات