خبرگزاری بسیج: همایش بصیرت در فتنه با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رباط کریم و به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با حضور جمعی از خواهران بسیجی و ولایتمدار رباط کریم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۱۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی ثانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رباط کریم  گفت: فتنه گران شعارشان علیه اصل ولایت فقیه و نظام اسلامی بود وشیرینی حضور پررنگ و حماسی مردم با بیش از 40 میلیون نفر و 85 درصد حضور در انتخابات را به کام مردم تلخ کردنداما ملت گمراه نشدند.

وی تصریح کرد: بیشتر مردم ی که در صف مخالفان قرار گرفته بودند بعد از خطبه رهبرمعظم انقلاب در نمازجمعه آگاه شدند و خود را کنار کشیدند و فتنه گران دیگر نتوانستند مانند سابق مردم را به خیابان ها بیاورند. مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه رباط کریم با اشاره به اینکه رنگ سبز برای مردم ما مقدس بوده و سادات از پارچه و شال سبز استفاده می کنند خاطر نشان کرد: فتنه گران با ارزش های انقلاب و نمادهای مقدس بازی و به این نماد و ارزش توهین کردند و به مسجد و قرآن حمله کردند و به نمازگزاران آسیب رساندند، عکس امام (ره) را پاره کردند و در صبح عاشورا به مردمی که در حال عزاداری بودند و به پرچم عزای امام حسین(ع) بی احترامی کردند.

محمدی ثانی با اشاره به اهمیت انتخابات افزود:انتخابات مجلس خبرگان به دلیل اینکه تعیین رهبری را برعهده دارد بسیار مهم است، از طرفی در سال های اخیر استکبار جهانی بیشترین حمله را به اصل ولایت فقیه کرده ، این نشان می دهد که دشمنان فهمیده اند جایگاه ولایت فقیه چه جایگاه مهم و رفیعی است و شخص ولی فقیه ما دارای چه مدیریت قوی و برجسته ای است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار