استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی شهادت شیخ نمر الباقر را تسلیت گفت
کد خبر: ۸۶۱۴۸۸۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در چهارمحال و بختیاری در پیام قاسم سلیمانی دشتکی آمده است:
خبر دردآور و اندوهناک شهادت علامه "شیخ باقر النمر"، رهبر شیعیان عربستان، به دست رژیم سفاک و دژخیم آل سعود، دل و جان مسلمانان و شیعیان جهان را در غم و اندوه فرو برد.
این عالم جلیل القدر و این مجاهد نستوه، پس از مرارت های فراوان و فشار و رنج اسارت و شکنجه در زندان های مخوف رژیم ستمگر آل سعود، جان خویش را در راه عزت و شرف اسلامی و انسانی و تعالی کلمه طیبه توحید و اقامه قسط و داد فدا کرده و صفحه زرین و افتخار آفرین دیگری را بر تاریخ مشعشع جهادی شیعه جعفری اضافه نمود.
این \یام می افزاید:
قطرات خون مطهر شیخ نمر، نه تنها دل های تمامی مسلمانان جهان، بلکه همه انسان های آزاده دنیا را در غم و اندوه فرو برد.
جنایت اعدام این روحانی بصیر به لطف خدا، شلیک نهایی و تیر خلاصی بود که رژیم خون آشام آل سعود را به تاریک خانه ابدی تاریخ خواهد فرستاد و ایشان را با اشقیاء عالَم محشور خواهد نمود و سرزمین مطهر وحی از لوث وجود پلیدشان پاک خواهد گردید.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:
شهادت این مجاهد، ضایعه ای بزرگ برای اسلام و بالأخص عالم تشیع است و به طور قطع و یقین، رژیم منحوس آل سعود آثار این اقدام غلط و مذبوحانه خود را خواهد دید و به سقوط و سرنگونی خود نزدیک تر خواهد شد.
جریان خون مطهر شیخ نمر، موجی را برخواهد افراشت و طوفانی را به پا خواهد کرد که جز با سرنگونی این نماد حقیقی شیطان در منطقه، آرام نخواهد گرفت و تردیدی نیست اضمحلال و نابودی این رژیم شیطانی، به محو شدن تروریسم داعشی و تکفیری منجر می شود و عالم اسلام را از این مصیبت فراگیر نجات خواهد بخشید.
در بخش پایانی این  پیام  آورده شده:
اینجانب، شهادت این عالم برجسته و مجاهد را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید، امت اسلامی و به ویژه خانواده، بستگان و نزدیکان این فقید سعید، تسلیت می گویم و از درگان ایزد یکتا خواهانم تا این شهید مجاهد با انبیاء و اولیاء و شهدای کربلا محشو فرماید.
ارسال نظرات