حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی گفت: اعدام ناجوانمردانه شیخ نمرُ زوال و نابودی رژیم منفور آل سعود را سرعت می بخشد.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۸۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، در گفت و گو  با خبرنگار ما ضمن تسلیت شهادت شیخ نمر اظهار داشت: تجربه تاریخ اسلام و انبیا نشان می‌دهد که به شهادت رساندن اولیای الهی بدون شک سبب فروکش کردن حرکت الهی و انقلابی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: به یقین اینگونه حرکت‌ها سبب رویش‌های جدیدی در جامعه و امت اسلامی می‌شود که در نهایت نابودی جریان باطل را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه نمونه ممتاز این جریان، نهضت عاشورا است، گفت: در صحنه عاشورا همه افراد به شهادت می‌رسند، اما در فاصله نه چندان دور گروهی که نابود و ریشه‌کن می‌شوند، یزید و یزیدیان هستند.

امام جمعه کوهرنگ تصریح کرد: چراغ پرفروغ عاشورا تاکنون باقی مانده و الهام‌بخش مسلمانان و سمبل پیروزی حق بر باطل است، شهدا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سبب پیروزی شدند و هنوز یاد و نام آنها نشاط و حرکت جدیدی به وجود می‌آورد.

این مقام مسؤول، اعدام شیخ نمر را مورد توجه قرار داد و افزود: این اقدام سبب دمیدن روح تازه در کالبد امت اسلامی به ویژه شیعیان عربستان می‌شود و بدون شک خون به ناحق ریخته این شخصیت‌ها نابودی رژیم آل سعود را سرعت می‌بخشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ یادآور شد: رژیم آل سعود تصور می‌کند، با از بین بردن رهبران می‌تواند چراغ پرفروغ نهضت الهی را خاموش کنند در حالی که سخت در اشتباه است و در آینده نزدیک پاسخ این حرکت های وحشیانه را خواهد دید.

این مقام مسؤول با اشاره به ابعاد مختلف تصمیم رژیم آل سعود گفت: رژیم آل سعود تصمیم‌گیرنده نیست، کسی که دستور می‌دهد، استکبار و صهیونیست‌ها هستند و در این عمل باید عامل اصلی را استکبار و رژیم صهیونیستی بدانیم.

وی تأکید کرد: آنها می‌خواهند نهضت‌های انقلابی را دچار یأس کنند، اما این شهادت‌ها نتیجه عکس می‌دهد، نه تنها سبب یاس و ناامیدی نمی‌شود بلکه عزم جدی‌تر و تلاش برای انتقام خون شهیدان را به همراه دارد.

ارسال نظرات