خبرهای داغ:
شهادت مظلومانه شیخ نمر دلها را مجروح و قلب ها را مملو از اندوه کرد؛ این مرد بزرگ فقط یک خواسته داشت و آن اینکه باید عدالت حاکم باشد نه رای یک شخص و نه رای یک خانواده.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۵۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حضرت آیت الله سبحانی در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت شیخ نمر اظهار کرد: شهادت مظلومانه شیخ نمر دلها را مجروح و قلب ها را مملو از اندوه کرد؛ این مرد بزرگ فقط یک خواسته داشت و آن اینکه باید عدالت حاکم باشد نه رای شخص و نه رای یک خانواده.

معظم له افزود: منطقه شرقیه شیعیانی دارد که از خیلی جهات محرومند و این عالم بزرگ تاکید داشت باید محرومیت از این منطقه برچیده شود؛ گاهی به مساجد اجازه تعمیر نمی دهندگاهی حسینیه ها را خراب می کنند، گاهی افرادی را وادار می کنند که بریزند در مساجد و مردم را بکشند.

حضرت آیت الله سبحانی خاطر نشان کرد: این مرد بزرگ فقط طالب عدالت و تقوا بود، جلوی خودکامگی یک خانواده را می خواست بگیرد، خانواده ای که آمده بود و یک کشور رابه نام خود ثبت کرده و هرگونه که می خواهد حکومت می کند بدون گرفتن آراء مردم.

معظم له در پایان تصریح کرد: من این شهادت مظومانه این فقیه عالیقدر را به حضرت ولیعصر(عج)، عموم شیعیان، به خصوص شیعیان منطقه شرقیه و بخصوص خانواده آن عزیز تسلیت عرض می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها