خبرهای داغ:
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

شهادت شیخ نمر پلیدی باطن حکام آل سعود را آشکارتر کرد

مرجع تقلید شیعیان با صدور پیامی به مناسبت شهادت شیخ نمر اعلام کرد: حکام آل سعود که ان‌شاء‌‌الله تعالی سقوط آنان نزدیک است بدانند که خون به ناحق ریخته‌ این روحانی شهید، خواب راحت را از آنان سلب، جهان اسلام را بیدار و راه سقوط را برای این رژیم هموار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۵۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی آمده است: با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که رژیم سفاک و خون‌آشام سعودی، بار دیگر طینت جنایتکارانه خود را نشان داد و یکی از بندگان بی‌گناه، مظلوم و آزاده را با تعداد دیگری از ستمدیدگان به شهادت رساند. رژیمی که با نوشیدن خون پاک مظلومان و آزادگان خود را سیراب کرده و راه و رسم جنایتکاران بزرگ تاریخ را دنبال می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: شهادت عالم آزاده، روحانی عالی مقام، شهید بزرگوار شیخ نمر رضوان‌الله تعالی علیه روی سیاه این رژیم را سیاه‌تر و خبث و پلیدی باطن آنها را آشکارتر کرد.

در این پیام تصریح شده است: حکام آل سعود که ان‌شاء‌‌الله تعالی سقوط آنان نزدیک است بدانند که خون به ناحق ریخته‌ این روحانی شهید، خواب راحت را از آنان سلب، جهان اسلام را بیدار و راه سقوط را برای این رژیم هموار خواهد کرد. مسلماً این جنایت ددمنشانه را آزادگان دنیا و مجامع آزاد بین‌المللی محکوم خواهند کرد و فریاد مظلومیت این شهید بزرگوار به گوش جهانیان خواهد رسید.

در این پیام آمده است: اینجانب به جهان اسلام و مردم غیور و مسلمان عربستان که از ستم و جنایات رژیم سفاک خود خسته شده‌اند و به خانواده بزرگ و داغدار این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفته، ترفیع درجات این شهید سعید و سایر شهیدان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار