با حضور رئیس بسیج هنرمندان کشور؛

همایش "سراج" در اراک برگزار می‌شود

رئیس بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: همایش "سراج" به همت بسیج هنرمندان استان مرکزی و با حضور رئیس بسیج هنرمندان کشور در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۴۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

سرهنگ پاسدار علی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در اراک، با اشاره به برگزاری همایش "سراج" در اراک اظهار داشت: بسیج هنرمندان استان در دهه "بصیرت و ولایت" در راستای روشنگری حماسه 9 دی همایشی تحت عنوان "سراج" با حضور رئیس بسیج هنرمندان کشور در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار می‌شود.

رئیس بسیج هنرمندان استان مرکزی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش در حقیقت بحث روشنگری و بصیرت در راستای حماسه 9 دی بوده و از سوی دیگر تقدیر از خانواده‌های شهداء هنرمند شهرستان اراک و نیز تقدیر از نخبگان و بسیجیان هنرمند استان است.

سرهنگ پاسدار احمدی با اشاره به حضور رئیس بسیج هنرمندان کشور در این همایش گفت: پیش از برگزاری همایش دکتر غلامرضا منتظری در مجتمع خاتم‌الانبیاء با مسئولان انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی استان دیدار و به بررسی ظرفیت‌ها و دیدگاه‌های ارائه شده استان در حوزه هنر می‌پردازند.

وی افزود: در این نشست که ساعت 10 در مکان مذکور برگزار می‌شود مدیران کانون و انجمن‌ها مسائل و مشکلات موجود در بحث فعالیت‌ها فرهنگی هنری استان را مطرح و به تعامل دیدگاه‌ها می‌پردازند تا بتوانند گام‌های موثرتری را در این زمینه بردارند.

رئیس بسیج هنرمندان استان مرکزی تصریح کرد: اگر به دنبال فرهنگ، تمدن و ارزش‌های ماندگار، جاودان و تاثیرگذار هستیم باید به زبان هنر آن‎‌ها را دربیاوریم تعهد در هنر و اندیشه دو بعد دارد، بنابر گفته رهبر معظم انقلاب ما در قبال تکنیک متعهدیم، باید اندیشه اسلامی خود را در زیباترین و جذاب ترین شکل ارائه کنیم و از طرفی از تعهد در قبال محتوا نیز نباید غافل شویم.

وی خاطرنشان کرد: این همایش روز یک‌شنبه ساعت 15 در فرهنگسرای آئینه با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار