خبرهای داغ:
در پی اعدام شیخ نمر روحانی مبارز عربستان از سوی دولت سعودی، حوزه های علمیه فردا تعطیل اعلام شد و مراجع تقلید، علما و اساتید حوزه های علمیه نیز دروس فردا یکشنبه خود را تعطیل کردند.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۱۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراجع تقلید، علما و اساتید حوزه علمیه قم در پی اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر دروس فردا یکشنبه خود را تعطیل کردند.

بر اساس این گزارش، شماری از مراجع تقلید نیز در پی این جنایت آل سعود با صدور بیانه‌های جداگانه اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تایید خبر تعطیلی دروس حوزه های علمیهتاکید کرد: حوزه های علمیه سراسر کشور، مراجع تقلید و علما در اعتراض به اینجنایت دروس خود را در روز یکشنبه تعطیل می کنند.

مدیر حوزه های علمیه همچنین ازبرگزاری تجمع عظیم روحانیون، اساتیدو طلاب حوزه علمیه قم در مسجد اعظم قم خبر داد و گفت: این تجمع فردا یکشنبه سیزدهم دیماه از ساعت ده صبح با حضور علما و فضلای حوزه در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسرکشور این اقدام ظالمانه عربستان سعودی را محکوم و اظهار داشت: این اقدام عربستان سعودی نشان از عمق قساوت و دشمنی با امت واحده اسلام دانست.


منبع: رسا
ارسال نظرات