حجت الاسلام ابوالفضل احمدی، با اشاره به انحراف گروه های تکفیری، شکسته شدن قبح اعمال زشت را عاملی برای آسان شدن بریدن سر انسانها دانست.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۹۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ استاد حوزه علمیه در کلاس اخلاق کارکنان و نیروهای وظیفه تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: فطرت گروه های تکفیری و داعش نیز فطرتی خدایی بوده؛ ولی چنان به خوی وحشی گری عادت کردند و قباحت عمل زشتشان برایشان بر اثر این عادت شکسته شد که سر بریدن دیگران توسط آنها به راحتی اتفاق می افتد.

حجت الاسلام ابوالفضل احمدی در سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر افزود: در هر زمینه ای باید توجه داشته باشیم که اگر منکری صورت گرفت به روش مناسب فرد یا گروه را نهی از آن منکر کنیم و همچنین است در زمان مناسب یادآوری کردن معروف به دیگران که در طریق درست حرکت کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر منکری در جامعه رواج پیدا کرد و جلوی آن گرفته نشد آن منکر در طول زمان تبدیل به فرهنگ می شود و نه فقط قباحت آن شکسته می شود، بلکه آن عمل تبدیل به عادت شده و خلاف آن منکر شمرده خواهد شد که بسیار خطرناک خواهد بود و الآن هم مشاهده می کنیم که گروه های تکفیری و داعش سر بریدن انسانها برایشان یک عادت شده و از این کار شرم که نمی کنند هیچ، خوشحال هم می شوند.

وی، در ادامه به راهنما بودن قرآن و اهل بیت اشاره کرد و گفت: انسان برای هدایت و رسیدن به کمال نیاز به برنامه ای جامع و مطمئن دارد که این برنامه جزء قرآن کریم نیست و البته در کنار قرآن مبین و مفسر آن نبز لازمه آن است که مفسرین قرآن اهل بیت علیهم السلام هستند.

احمدی،جدایی از قرآن و اهلبیت را شروع گمراهی دانست و افزود: با تمسک به هر دو می باشد که انسان قدم در مسیر کمال خواهد برداشت و به سر منزل حقیقی میرسد و اگر این دو را جدا از هم بدانیم و حرف هر کدام را طبق میل خود تفسیر کنیم منجر می شود به گروه های تکفیری و مذهب های ساختگی، از جمله شیعه انگلیسی که این ها خود نه تنها در مسیر درست قرار نگرفته اند که دیگران را گمراه و مانع از حقیقت یابی سایرین می شوند.

ارسال نظرات