فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

فعالیت 22قشر بسیج در چهارمحال و بختیاری

سردار رضا محمدسلیمانی، با تأکید بر ضرورت بکارگیری نخبگان جامعه توسط مسئولین، از فعالیت 22 قشر بسیج در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۷۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نخبگان بسیج چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

سردار رضا محمد سلیمانی در ابتدای این دیدار گزارشی از اجلاسیه مجمع عالی بسیج کشور در مشهد مقدس ارائه کرد و سپس به اقدامات صورت گرفته در استان پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مجمع عالی بسیج در استان و کشور متشکل از نخبگان و اندیشمندان اقشار مختلف است و چهارمحال و بختیاری یکی از سه رده برتر کشور در راه اندازی اقشار بسیج به شمار می رود.

وی، افزود: در حال حاضر، 22 قشر بسیج در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده و 45 قشر نیز با 9مجمع در سطح نواحی فعالیت دارند.

سردار محمدسلیمانی،‌ادامه داد: مجمع عالی بسیج در شهرستان ها با حضور نخبگان و فرهیختگان و اندیشمندان اقشار مختلف، اتاق فکرهایی را تشکیل داده و به بررسی فرصت ها، آسیب ها و چالش های منطقه ای به صورت تخصصی و علمی می پردازند و نظرات و پیشنهادات خود را به مجمع عالی استان برای بررسی بیشتر ارائه می کنند.

وی، صدور سندهای مختلف از سوی مجمع عالی بسیج استان و کشور را کمک کننده به مسئولان اجرایی برای پیشبرد اهداف توسعه و آبادانی دانست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از آمادگی بسیج برای کمک به دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی، جبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم خبر داد و گفت: این رسالت از راهبردهای کاری و مرامنامه اصلی بسیج است.

وی، انتظارات از مسئولین را نیز، توجه عمیق به اهداف، استفاده از نیروهای توانمند فکری و دارای دغدغه که جزء نخبگان جامعه هستند و ایجاد ساز و کار مدیریتی دقیق و منظم برای رسیدن به اهداف راهبردی تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار