بسیج مداحان: علی اکبر مداحی با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور خود باعث خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان شدند، گفت: اصل 9 دی تجلی بصیرت است.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۳۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

حاج علی اکبر مداحی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بسیج مداحان در ارتباط با مهم‌ترین دستاوردهای 9 دی برای نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: مهم‌ترین اثرگذاری و دستاورد این روز برای جمهوری اسلامی ایران، حضور و تجلی بصیرت آمیز مردم بود و همین حضور پرشور باعث خنثی سازی توطئه‌های دشمن شد و دشمن را نا امید کرد.

رئیس شورای عالی سازمان بسیج مداحان ادامه داد: دشمنان برنامه‌های زیادی برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریخته بودند اما با حضور باشکوه مردم از تمامی اقشار، مایوس شدند و اصحاب فتنه ترسیدند و فتنه را ادامه ندادند و همین در ادامه باعث خاموش شدن آتش فتنه شد.

وی یادآور شد: هرچند که دشمنان بی‌کار نمی‌شینند و به فرموده مقام معظم رهبری «باید همیشه هوشیار باشیم»؛ بنابراین هیچگاه نباید به دشمنان خوش بین باشیم و از آن‌ها غفلت کنیم و همواره باید آماده مقابله با طرح‌ها و هجمه‌های دشمنان باشیم و آن‌ها را خنثی کنیم.

مداحی با اشاره به مغضوب شدن برخی از سران فتنه در دیدگاه مردم اظهار داشت: نکته بعدی این حماسه لعن کردن علنی سران فتنه توسط مردم انقلابی بود. مردم برخی افراد را مقصر اصلی این جریان‌ها می‌دانستند و در روز 9 دی با فریاد مرگ بر فلان و فلان آن‌ها را لعن و رسوا کردند.

مدیر هیئت رزمنگان اسلام افزود: امروزه هم شاهد حصر خانگی برخی از سران فتنه هستیم. امیدوارم توطئه گران داخلی که هنوز توبه نکرده‌اند، اصلاح شوند و به دامن مردم بازگردند و توطئه گرانی هم که قصد بازگشت ندارند، رسوا شوند و نقشه‌های آن‌ها برآب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه خواص جمهوری اسلامی ایران به دو گروه بابصیرت و بی‌بصیرت تبدیل می‌شوند عنوان کرد: خواص بی‌بصیرت یا فتنه را همراهی کردند و یا در برابر اغتشاشات سکوت کردند و سکوت آن‌ها تا امروز نیز ادامه پیدا کرده است و متاسفانه برخی از همین افراد هم‌اکنون سردمداران مملکت هستند.

مداحی تصریح کرد: عده‌ای هم در ایام فتنه به دشمنان خارجی کمک کردند و در پیشروی نقشه‌های آن‌ها دست داشتند. آن‌ها چگونه رسوا شدند؟ مردم آن‌ها را به وسیله خواص بابصیرت، یعنی مسئولان و سردمدارانی که پشت سر رهبری و گوش به فرمان ایشان بودند و در برابر فتنه گران موضع می‌گرفتند، شناختند. افراد بابصیرت بودند که باعث خلق حماسه‌‌ای نظیر 9 دی شدند و جمعیتی میلیونی را به خیابان‌ها آوردند.

رئیس شورای عالی سازمان بسیج مداحان تأکید کرد: اصل 9 دی تجلی بصیرت است. اگر بصیرت مردم بالا باشد حوادثی مانند فتنه 88، کودتای نوژه و سایر توطئه‌های داخلی و خارجی به وجود نمی‌آیند. اگر ضربه‌ای به مملکت وارد شده بر اثر بی‌بصیرتی برخی از مسئولان و مردم بوده است.

وی به نقش مردم در زنده نگه داشتن یاد این حماسه اشاره و عنوان کرد: ما وظیفه داریم که 9 دی را هر سال باشکوه و رونق بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار کنیم چرا که در بصیرت افزایی مردم مؤثر است. مردم باید در جریان اخبار روز قرار بگیرند تا دشمنان نتوانند با استفاده از غفلت آن‌ها در اذهان عمومی رخنه کنند.

مداحی در پایان خاطرنشان کرد: روز 9 دی به دلیل تجلی بصیرت، حضور میلیونی و همه جانبه کشور، تیر خلاص مردم به دشمن، پیوند مستحکم مردم با مقام معظم رهبری، اعلام برائت، انزجار و تنفر نسبت به توهین به مقدسات اسلامی و برخی از موارد دیگر از سایر ایام مهم متمایز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات