خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

نهم دی ماه تجلی پیمان مردم با ولایت و برچیدن فتنه دشمنان بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: نهم دی ماه تجلی پیمان مردم با ولایت و برچیدن فتنه دشمنان بود.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۲۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از قزوین، به مناسبت سالروز حماسه 9 دی گردهمایی سیاسی در حسینه تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) با حضور سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کارکنان و بازنشستگان سپاه استان قزوین برگزار شد.

سردار سنایی راد با گرامی داشت حماسه نهم دی ماه سال 88 بیان کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و با ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، شکاف در داخل نظام جمهوری اسلامی پدید آمد.

 وی افزود: با نفود دشمنان انقلاب اسلامی فتنه ای به مدت 8 ماه به نظام جمهوری اسلامی تحمیل شد، در این فتنه به خاطر بی بصیرتی بعضی از خواص و گروهی از مردم به اموال بیت المال آسیب رسید و به مقدسات شیعیان و نظام جمعوری اسلامی اهانت شد ، که با بصیرت بخشی رهبری و آگاه شدن مردم از نقشه دشمنان انقلاب اسلامی در روز نهم دی ماه فتنه 88 برچیده شد.

سردار سنایی راد در بخش دیگر سخنانش تصریح کرد: وحدت در جهان اسلام گمشده است و امروز همه از جنگهای نیابتی که باعث اختلاف در جهان اسلام شده رنج می برند ، منطقه ای که پتانسیل شکل دهی تمدن اسلامی را دارد ولی متاسفانه غرب با سردمداری امریکا و با استفاده از اختلافات داخلی جهان اسلام این منطقه را تبدیل به یک منطقه بحرانی و آشوب زده کرده است.

معاون سیاسی سپاه پاسدران اذعان کرد: جنگ نیابتی راهبرد امریکا و غرب است که با نیروی انسانی جهان اسلام و حمایت کشورهای عربستان ، ترکیه ، امارات ،قطر راه اندازی کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: گروهی به نام داعش با جنایتهای وحشتناک و بازی با مفاهیم اسلامی مثل جهاد نکاح تولید نفرت از جهان اسلام را ایجاد  واز آن سو برای نظام سلطه بازار گرم تسلیحات برای فروشندگان آن مثل عربستان و قطر برگزار کرده است.

 سردار سناییبا بیان اینکه  داعش شرایط را برای بازگشت استعمار به بهانه تامین امنیت برای جهان اسلام فراهم کرده است ، متذکرشد: امروز امریکا که خود بانی داعش است تا زمانی که داعش به کشتار مسلمان دست می زدند سکوت می کنند ولی وقتی دیدند داعش به کشتار مسیحیان هم روی آورده است و در پاریس عملیات تروریستی انجام دادند ائتلاف ضد داعش برپا کردند و اسلام هراسی را به راه انداختند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها