خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بعضی ها سعی دارند با افزایش کاندیداها فرصت را از شورای نگهبان جهت تایید صلاحیت افراد بگیرند تا افرادی که در دوره های قبل تایید صلاحیت نشده اند و یا محکومیت های زیادی داشته اند را به هر طریقی وارد مجلس کنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۲۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، جلال راغ در مراسم هیئت عاشقان ولایت در طبس که به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در هیئت رزمندگان اسلام برگزار شده بود اظهار کرد: اگر تدابیر مقام معظم رهبری در فتنه 88 نبود کشور در لبه پرتگاه فتنه، سقوط می کرد و این تدبیر باعث خلق حماسه 9 دی شد.


راغ گفت: امروزه ما عمق بخشی خارجی انقلاب اسلامی را در کشورهایی همچون نیجریه می بینیم که افرادی مثل شیخ زکزاکی با کمترین امکانات طی چندین دهه گذشته توانسته است تعداد شیعیان نیجریه را از 500 نفر به 8 میلیون نفر برساند.


کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروزه بعضی ها سعی دارند با افزایش کاندیداها فرصت را از شورای نگهبان جهت تایید صلاحیت افراد بگیرند تا اولا شورای نگهبان وقت زیادی را صرف تایید صلاحیت افراد بکند و ثانیا با ورود افراد که در دوره های قبل تایید صلاحیت نشده اند و یا محکومیت های زیادی داشته اند را به هر طریقی وارد مجلس کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه دشمن سعی دارد با سرمایه گذاری روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بتواند افراد نفوذی خود را تا حدی در این دو مجلس وارد کند.


وی افزود: فتنه گران در دوران فتنه 88 سعی داشتند به بهانه انتخابات با ضربه زدن به نهاد ها و سازمانهای مختلف برای نظام چالش ایجاد کنند و حتی در برهه ای از قضایای 88 سعی در بدست آوردن سلاح ، با حمله کردن به پایگاه ها بسیج داشتند تا فتنه را به جنگ داخلی بکشانند که نمونه ی آن را در کشورهای همسایه مشاهده می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها