خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: مردم در سایه وحدت و اطاعت از ولایت توانستند در نهم دی ماه 88 بساط فتنه و فتنه گران را در داخل کشور جمع کنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۱۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ضمن گرامی داشت نهم دی ماه روز بیعت مجدد مردم ایران اسلامی با رهبری نظام و ولایت وآرمانهای انقلاب اسلامی اظهارداشت: دفاع مقدس در سایه همدلی و هم زبانی ملت ایران با ولایت شکل گرفت که در مقابل دشمنان داخلی و استکبار جهانی ایستاده بودند ویک وجب از خاک ایران را به دست بیگانگان نسپردند.

امام جمعه طبس با بیان اینکه دشمن همیشه و از ابتدای انقلاب در صدد نفوذ و تفرقه در بین ملت ایران با ولایت بوده است، گفت: امسال کارهای مهمی در کشور رخ داده و در آستانه دو انتخابات مهم و اساسی هستیم که این درسایه اطاعت از ولایت و هم دلی و هوشیاری ملت و دولت با ولایت تحقق می پذیرد.

وی با اشاره به شعار امسال از سوی رهبر انقلاب افزود: همدلی و همزبانی می توان از راههای گسترش نفوذ دشمن در کشور جلوگیری کرد.

مهاجریان مقدم گفت: در فتنه 88 دشمن بنای براندازی نظام را داشت ودر جریاناتی که انجام دادن مشخص بود مدتهای زیادی است که عده ای همدست شده اند و قصد براندازی نظام واز بین بردن ارزشهای اسلامی را داشته اند.

امام جمعه طبس با بیان اینکه در فتنه 88 توهین به مقدسات، به آتش کشیدن پرچم های مذهبی و قرانها و مساجد از کارهای فتنه گران داخلی با رهبری استکبارجهانی در داخل کشوربود، افزود: شعار بر علیه امامت و ولایت، زیر سوال بردن ارکان و ارزشهای نظام اسلامی از دیگر اقدامات فتنه گران 88 بود.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی مردم که به فرمایشات رهبری توجه کردند و حماسه نهم دی ماه 88بساط فتنه و فتنه گران راجمع کردند.

مهاجریان مقدم با تاکید براینکه باید همدلی را در جامعه بیش از گذشته گسترش و عمیق تر در بین آحاد جامعه و مسئولان شود، گفت: دشمن در از ابتدای انقلاب دست بردار از توطئه های خود علیه نظام نبوده است و جنایت های زیادی علاوه بر داخل کشور در کشورهای عراق، سوریه ، لبنان، یمن و در حال حاضر در نیجریه انجام می دهد.

وی با تاکید براینکه دشمن سعی در به رسیدن اهداف خود در کشورها با انجام دادن جنایات و توطئه برای رسیدن اهداف خود است، عنوان کرد: هوشیاری ، بیداری، بصیرت باید در بین عموم مردم بیشتر از گذشته باشد.

امام جمعه طبس با اشاره به دو انتخابات پیش رو گفت: همان گونه که افرادی برای امر انتخابات بیشتر از دوره های قبل ثبت نام کرده اند همان گونه هم باید حضور حداکثری در پای صندوق های رای انجام شود البته باید فرامین و فرمایشات رهبری هم مورد توجه وتاکید در خصوص افرادی که انتخاب می شوند قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها